۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
ساماندهی و انتقال واحدهای چوب و مبلمان قم به شهرک ثامن؛ «نیزار» قطب صنعتی می شود
در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شد؛

ساماندهی و انتقال واحدهای چوب و مبلمان قم به شهرک ثامن؛ «نیزار» قطب صنعتی می شود

قم - سیجانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: برای پیشگیری از حوادث و معضلات، واحدهای تولید چوب و مبلمان در شهر قم ساماندهی و به شهرک ثامن منتقل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمود سیجانی قبل از ظهر سه‌شنبه در حاشیه بیست و دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: در این جلسه موضوع مهمی که مورد بحث قرار گرفت بررسی مشکلات شهرک قنوات و ساماندهی واحدهای تولیدی چوب و مبلمان بود که مقرر شد به دلیل وجود معضلات و آلایندگی‌هایی که دارند به شهرک ثامن منتقل شوند.

وی افزود: مصوب شد زمینی و یا واحدهای کوچک و یا در قالب کارگاه در اختیار این واحدهای تولیدی قرار گیرد و بخشی از زیرساخت‌ها و نیازهای شهرک چوب از جمله مشکل ورودی شهرک بررسی و پیگیری شود.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، شهرک نیزار قطب صنعتی قم به شمار می‌رود و برخی واحدهای تولیدی از شهر به این شهرک برای ساماندهی منتقل شوند.

تصویب رفع مشکلات ۱۲۰ واحد تولیدی و صنعتی
وی با اشاره به کمیته‌های فرعی و تخصصی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم بیان کرد: کمیته‌های فرعی در این نوع جلسات هم به صورت موردی در رفع مشکلات واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی اقدام می‌کنند.

سیجانی افزود: این اقدامات شامل پیگیری امور بانکی و تسهیلاتی، امور مالیاتی و پیگیری امور زیرساختی از طریق دستگاه‌های خدمت رسان خواهد بود.

وی عنوان کرد: برای ۱۲۰ واحد تولیدی، کشاورزی و صنعتی مصوب شد تا مشکلات آن‌ها از سوی کمیته‌های فرعی پیگیری و بررسی شود.

سیجانی گفت: نه واحد صنعتی سرمایه ثابت و در گردش به ارزش ۵۳ میلیارد تومان و ۳۰ واحد کشاورزی ۱۸ میلیارد تومان سرمایه ثابت و در گردش دریافت کردند.

گفتنی است، در این جلسه مشکلات واحدهایی که از در قالب سه‌شنبه‌های اقتصادی مورد بازدید قرار گرفتند و همچنین مشکلات زیرساختی شهرک چوب و نیزار و انتقال واحدهای صنعتی از شهرها به شهرک‌های صنعتی پیگیری شد.

کد خبر: ۴۰٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha