۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
 پرواز ساری - آستراخان راه اندازی می‌شود
معاون استاندار مازندران:

پرواز ساری - آستراخان راه اندازی می‌شود

ساری- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران بر لزوم راه اندازی پرواز ساری - آستراخان روسیه تاکید کرد و گفت: این پرواز باید به صورت ترکیبی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور صبح سه شنبه در نشست مجازی با سرکنسول ایران در آستراخان روسیه که در سالن استانداری برگزار شد، با اشاره به جایگاه و انعقاد تفاهمنامه هایی بین مازندران و آستراخان بر لزوم اجرایی شدن آن تاکید کرد و گفت: برقراری پروازی بین ساری- آستراخان از جمله تفاهم های صورت گرفته در گذشته بوده است.

وی با اظهار اینکه باید نسبت به تسهیل امر حمل و نقل بین دو منطقه تسهیل صورت گیرد، کشت فراسرزمینی و ساماندهی تجار و بازرگانان را از دیگر نیازها برشمرد و گفت: مازندران قابلیت های زیادی در تولید محصولات شیلاتی و آبزی پرروی دارد و باید از این ظرفیت برای صادرات بهره گرفت.

وی با بیان اینکه آمادگی اجرای احداث پایانه صادراتی را در آستراخان داریم، یادآور شد: در تولید گل و گیاه، محصولات کشاورزی، مرکبات و غیره مازندران دارای ظرفیت های بالایی است که باید از آن برای تقویت مناسبات با آستراخان بهره گرفت.

معاون استاندار مازندران، کاهش موانع گمرکی، توسعه گردشگری شامل بومگردی و گردشگری سلامت و تبادل هیئت‌های تجاری بین دو استان پس از دوران کرونایی را از جمله ظرفیت ها برای توسعه مناسبات ذکر کرد.

کد خبر: ۴۰٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha