۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
آخرین خبرها از وقفه یا بازگشایی نمادهای بورسی

آخرین خبرها از وقفه یا بازگشایی نمادهای بورسی

سازمان بورس و سازمان فرابورس اسامی نمادهای بازگشایی شده و یا متوقف شده را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، سازمان بورس و سازمان فرابورس اسامی نمادهای بازگشایی شده و یا متوقف شده در ابتدای معاملات روز شنبه را اعلام کردند، که به شرح زیر است: 

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب (ثغرب۱) پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در خصوص نوسان قیمت سهام، از طریق انجام حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش ۳۰ دقیقه‌ای، امروز شنبه آماده انجام معامله است. لازم به ذکر است در صورت کشف قیمت پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات باقیمانده، انجام معاملات در نماد مذکور به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی امکان پذیر است. همچنین در صورت عدم کشف قیمت، بازگشایی مرتبه دوم نماد معاملاتی مذکور پس از حذف سفارشات مجددا اطلاع رسانی می‌گردد.  

 نماد معاملاتی شرکت به پرداخت ملت (پرداخت۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

به اطلاع می رساند، نماد معاملاتی شرکت بورس اوراق بهادار تهران(بورس) با توجه به تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام واطلاعیه منتشر شده در سایت کدال و نهادهای مالی بورس اوراق بهادار(نبورس)، کارگزاران بورس اوراق بهادار(کبورس) با توجه به بازگشایی نماد اصلی با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله هستند، همچنین ادامه معاملات در نمادهای مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع<<قیمت کشف شده در حراج>> امکان پذیر است.

نماد معاملاتی شرکت نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است.

کد خبر: ۴٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha