۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
شرکت البرز ناب آرش با سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومان راه اندازی می شود
رئیس صمت زنجان:

شرکت البرز ناب آرش با سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومان راه اندازی می شود

زنجان- فغفوری، رئیس صمت زنجان از به آغاز به کار بزرگترین واحد تولیدی ذوب کشور در زنجان خبر داد و گفت: با راه اندازی شرکت البرز ناب آرش با سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد تومان اشتغال خوبی در بخش فولاد ایجاد می شود. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان زنجان در صنعت فولاد در سطح کشور سرآمد است، گفت: استان زنجان جایگاه چهارم تولید فولاد در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی از فعالیت ۳۱ واحد تولیدی فولاد در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: در استان پنج واحد تولیدی فولاد تعطیل است که امیدواریم امسال فعال شوند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، از به آغاز به کار بزرگترین واحد تولیدی ذوب کشور در استان زنجان طی آبان ماه سالجاری خبر داد و گفت: با راه اندازی شرکت البرز ناب آرش با سرمایه گذاری  ۲ هزار میلیارد تومان اشتغال خوبی در این بخش ایجاد می شود. 

فغفوری تاکید کرد: این واحد مجهز به مدرن ترین ماشین آلات ذوب فولاد است و ظرفیت تولید این واحد سالانه بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن می باشد.

وی افزود: در سال جهش تولید،  واحدهای تولیدی فولاد تعطیل شده در استان زنجان وارد چرخه تولید می شوند و اشتغال ایجاد شده در بخش فولاد استان بیش از ۶ هزار نفر است. 

کد خبر: ۴۰٬۰۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha