۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی کاشان برای راه‌اندازی فاز اول تامین می‌شود
معاون وزیر صمت:

زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی کاشان برای راه‌اندازی فاز اول تامین می‌شود

کاشان- غریب پور، معاون وزیر صمت گفت: زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی کاشان برای راه‌اندازی فاز اول تامین می‌شود.

 خداداد غریب پور در حاشیه سفر به کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به استناد قانون ایجاد ۲۳ منطقه ویژه اقتصادی مصوب مجلس شورای اسلامی در سال ۸۹، منطقه ویژه اقتصادی کاشان را یک دستاورد برای حوزه اقتصادی کشور دانست و اظهار داشت: در مورد وعده‌های داده شده خود را ملزم به تحقق آن می دانیم و درباره منطقه ویژه اقتصادی کاشان نیز به همین گونه است.

فنس‌کشی ۲۵۰ هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی کاشان
وی با اشاره به اینکه در نخستین اقدام ۲۵۰ هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی کاشان فنس کشی شد، ابراز داشت: برای تامین دیگر زیرساخت‌های مورد نیاز برای این مجموعه بزرگ اقتصادی که به معنای تمام یک تحول اقتصادی در منطقه است، این اقدامات به زودی شروع می شود.

معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه خوشبختانه منطقه ویژه اقتصادی کاشان مشکل سرمایه‌گذاری ندارد، تصریح کرد: امیدواریم با تامین این زیرساخت ها به خصوص برای تامین آب، برق و گاز شاهد شکوفایی اقتصادی منطقه کاشان باشیم.

وی با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی کاشان در کنار کریدور شمال جنوب احداث شده و از نظر جغرافیایی دارای یک ویژگی منحصر به فرد است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه های مربوطه زیرساخت های فاز اول این مجموعه عظیم اقتصادی یک هزار و ۳۰۰ هکتاری آماده و برای استفاده در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

انجام مطالعات طرح جامع و تصویب در هیئت وزیران
غریب پور با اشاره به انجام مطالعات طرح جامع و تصویب در هیئت وزیران و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی افزود: اقدامات لازم برای تامین برق دائم به میزان ۵۰ مگاوات در سال جاری انجام شده و برای تامین آب شرب نیز قرارداد منعقد شده است.

وی مهمترین فعالیت‌ها در سال جاری و سال آینده در منطقه ویژه اقتصادی را تاسیس شرکت، تامین زیرساخت‌های اولیه و احداث گمرک و انبارها دانست و گفت: احداث راه های داخلی و بیرونی، احداث ساختمان ها و زمینه سازی برای بازاریابی و تولید آوازه را از دیگر فعالیت های منطقه ویژه اقتصادی کاشان در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ دانست.

کد خبر: ۳۹٬۸۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha