۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
تغییرات قیمت تخم مرغ در هفته جاری بررسی می‌شود
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان:

تغییرات قیمت تخم مرغ در هفته جاری بررسی می‌شود

تابش، رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، گفت: با توجه به اینکه تولیدکنندگان تخم مرغ مدعی تغییرات مستمر در زمینه نهاده‌های مورد نیاز هستند مقرر شد در خصوص تعیین نرخ مجدد این محصول طی هفته جاری نشستی برگزار شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، در تشریح نشست امروز(شنبه ۱۵ شهریورماه) با برخی از اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: دستور کار نشست مشترک امروز با برخی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس بررسی قیمت نهاده دامی، قیمت تخم مرغ، جوجه یک روزه و گوشت مرغ بود.

وی با اشاره به اینکه در تاریخ ۳۱ خردادماه سال جاری تخم مرغ قیمت گذاری شده است، ادامه داد: با توجه به اینکه تولیدکنندگان تخم مرغ مدعی تغییرات مستمر در زمینه نهاده‌های مورد نیاز هستند مقرر شد در خصوص تعیین نرخ مجدد این محصول طی هفته جاری نشستی برگزار شود.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر اینکه متغیرهای بازار و نهاده‌های تولید تخم مرغ افزایش قیمت نداشته‌اند، عنوان کرد: تولیدکنندگان تخم مرغ باید مستندات خود در زمینه افزایش قیمت نهاده‌ها را به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارائه کنند اما تاکنون چنین اتفاقی صورت نگرفته است.

کد خبر: ۳۹٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha