۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
افزایش تعداد متقاضیان دریافت کمک غذایی در آمریکا
تحت تاثیر بحران کرونا اتفاق افتاد؛

افزایش تعداد متقاضیان دریافت کمک غذایی در آمریکا

در حالی که میزان بیکاری در آمریکا به شدت افزایش یافته است، شمار زیادی برای دریافت کمک به مراکز توزیع مواد غذایی روی آورده اند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، تعداد متقاضیان برای دریافت کمک‌های غذایی در آمریکا افزایش یافته است. در حالی که در بحبوحه همه گیری کرونا میزان بیکاری در آمریکا به شدت افزایش یافت، شمار زیادی برای دریافت کمک به مراکز توزیع مواد غذایی روی آورده اند. امروز در لس آنجلس حدود دو هزار نفر برای دریافت کمک‌های غذایی صف کشیدند و شمار زیادی از آن‌ها برای نخستین بار بود که خواستار دریافت این کمک‌های غذایی شده بودند.

مجری سپس با خبرنگار ان اس ان بی سی نیوز مستقر در لس آنجلس گفتگو کرد و از او خواست در ارتباط با مشاهداتش صحبت کند.

پترسون گفت: ما شاهد بودیم که شمار زیادی از افراد در اینجا تجمع کرده بودند و این افراد به سبب شیوع ویروس کرونا در شرایط دشواری قرار داشتند. این در حالی است که بازار کار هنوز به صورت کامل احیا نشده است و ما هنوز با عادی شدن شرایط فاصله داریم. امروز در اینجا شاهد بودیم که ۴۰۰ نفر برای دریافت کمک‌های غذایی صف کشیده بودند. از زمان آغاز شیوع همه گیری کرونا، شمار مراکز توزیع مواد غذایی در لس آنجلس در زمینه ارائه مواد عذایی رایگان برای افرادی که تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته اند فعالیت می‌کنند. در برخی مواقع این مراکز، کمک‌های غذایی را در اختیار هزاران نفر قرار می‌دهند. با شمار زیادی از افرادی که امروز در این صف حضور داشتند صحبت کردیم و در بسیاری از آنها نخستین بار بود که برای دریافت کمک‌های غذایی مراجعه می‌کردند. شمار زیادی از افراد به همراه فرزندان یا مادر بزرگ خود برای دریافت این کمک‌های غذایی مراجعه کرده بودند. البته متأسفانه شواهد نشان می‌دهد ویروس کرونا در حال رخت بر بستن از آمریکا نیست و در برخی مناطق شدت این ویروس تشدید شده است و همین موضوع بر بازار کار در ایالت کالیفرنیا تأثیر زیادی داشته است. مراکز گردشگری که یکی از مجراهای اصلی درآمد در ایالت کالیفرنیا محسوب می‌شود همچنان تعطیل هستند. نرخ بیکاری در این ایالت حدود ۱۳ درصد است و این در حالی است که نرخ بیکاری در سراسر آمریکا ۱۰ درصد است. اگر تنها منطقه لس آنجلس را مورد بررسی قرار دهیم متوجه می‌شویم که نرخ بیکاری در این شهر ۱۷ درصد است. شمار زیادی از افراد در این شهر اکنون در شرایط بسیار بد و وخیمی به سر می‌برند. در ایالت کالیفرنیا تاکنون ۷۲۲ هزار و ۴۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تاکنون ۱۳ هزار و ۳۳۱ تن نیز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند. وضعیت در این شهر همچنان بد است. "

کد خبر: ۳۹٬۶۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha