۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
خوزستان رتبه نخست کشور را در حوزه اشتغال و کارآفرینی دارد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

خوزستان رتبه نخست کشور را در حوزه اشتغال و کارآفرینی دارد

اهواز- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در شهریورماه سال ۹۶ رتبه حوزه اشتغال استان خوزستان ۲۶ بود اما اکنون در حوزه اشتغال و کارآفرینی رتبه نخست کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار بازار، ارسلان غمگین عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته تعاون در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در زمان شیوع ویروس کرونا بیش از ۶۰ تعاونی خط تولید خود را تعویض کردند و اقدام به تولید البسه مراقبت از کرونا کردند.

وی افزود: زمانی که سکان مدیریت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان را به عهده گرفتم، شرکت نیشکر هفت تپه در اعتراض بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ادامه داد: اولین اقدام برای رفع مشکلات این شرکت آن بود که میان کارگران این شرکت حضور پیدا کنم و در خصوص حل مشکلات آنها پیگیری‌های لازم را انجام دهم.

غمگین در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مسائل شرکت نیشکر هفت‌ تپه در سطح ملی در حال پیگیری است، توضیح داد: حضور و پیگیری باید موثر باشد و از این رو پیگیری‌ها و مکاتبات فراوانی با مرکز انجام دادیم تا مشکلات این کارگران را مرتفع کنیم.

وی عنوان کرد: طرح‌های اشتغالزایی روستایی از سال ۹۶ در خوزستان اجرایی شده است و اجرای این طرح‌ها در روستاها تا حدودی به حل مشکل اشتغال کمک کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خاطرنشان کرد: در شهریورماه سال ۹۶ رتبه حوزه اشتغال استان خوزستان ۲۶ بود اما اکنون در حوزه اشتغال و کارآفرینی رتبه نخست کشور هستیم.

کد خبر: ۳۹٬۶۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha