۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
ارزش شرکت های دانش بنیان در بورس به ۲۸۰ هزار میلیارد تومان رسید
معاون علمی و فناوری رییس جمهور:

ارزش شرکت های دانش بنیان در بورس به ۲۸۰ هزار میلیارد تومان رسید

ارومیه- معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به ورود ۴۱ شرکت دانش بنیان به بورس گفت: ارزش این شرکت ها به ۲۸۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سورنا ستاری ظهر شنبه در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری آذربایجان غربی اظهار داشت: ۴۱ شرکت دانش بنیان وارد بورس شده اند که ارزش این شرکت ها به بیش از ۲۸۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: هم اکنون در کشور شاهد فعالیت پنج هزار و ۳۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه های مختلف هستیم که توانسته اند درآمدزایی خوبی برای کشور داشته باشند.

ستاری با اشاره به پتانسیل ویژه بخش علمی و فناوری در کشور گفت: در استان آذربایجان غربی نیز دانشگاه هایی با درجه علمی بالا مشغول به تربیت دانشجویان هستند که با وجود این استعدادهای انسانی می توان شاهد پیشرفت فعالیت های دانش بنیان در استان بود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور ادامه داد: اقدامات خوبی در حوزه علمی و فناوری در استان انجام شده اما با این وجود، کمبودها بسیار زیاد است که امروز در جلسات خود با فناوران استان، سعی در شنیدن مشکلات و بهبود وضعیت داریم.

وی افزود: استان آذربایجان غربی به دلیل همسایگی با کشورهای خارجی همچون ترکیه دارای پتانسیل ویژه صادراتی است که برای ارتقای کار شرکت های دانش بنیان منطقه موثر است.

گفتنی است ستاری در سفر یک روزه خود به آذربایجان غربی ضمن بازدید از مراکز دانش بنیان، با دانشگاهیان و مدیران استانی نیز دیداری خواهد داشت.

کد خبر: ۳۹٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha