۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
هراز و کندوان ایمن سازی می شود
استاندار مازندران:

هراز و کندوان ایمن سازی می شود

ساری- حسین زادگان، استاندار مازندران گفت: محورهای هراز و کندوان برای جلوگیری از ریزش و رانش ایمن سازی می شود.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار ریزش و رانش را از مهمترین مشکلات در حوزه راههای استان بیان کرد و گفت: برای جلوگیری از ریزش و رانش در محور هراز در محدوده های مختلف دیوار و گالری احداث می شود.

وی ریزش سنگ و بهمن در محور کندوان را از دیگر چالش ها بیان کرد و گفت: باید به مباحث پدافند غیرعامل در این محور و هراز توجه ویژه و نسبت به ایمن سازی آن اقدام کرد.

وی طرح بازآفرینی شهری را از جمله پروژه های در دست اقدام یاد کرد و گفت: برای تملک پنج پلاک زمین در اجرای این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است.

استاندار مازندران ساخت تقاطع غیرهمسطح راه دسترسی فرودگاه را از جمله نیازها ذکر کرد و گفت: برای واگذاری یک دستگاه سامانه ری وی آور و نصب آن در فرودگاه بین المللی ساری برنامه ریزی شده است.

حسین زادگان، تسریع در تکمیل محور تنکابن - الموت را از جمله خواسته ها و دغدغه های مردم منطقه برشمرد و گفت: برای ایمن سازی محورهای مهم شهید صالحی، شهید داداش نیا و بابلکنار اعتباری در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: همچنین برای عملیات اجرایی پل گلورد در محور ساری - تاکام نیز برنامه ریزی شده و اعتبار مورد نیاز درنظر گرفته شده است.

کد خبر: ۳۹٬۵۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha