۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
افتتاح یک واحد تولید لوازم برقی خانگی در منطقه ویژه پیام
استاندار البرز خبر داد

افتتاح یک واحد تولید لوازم برقی خانگی در منطقه ویژه پیام

کرج- استاندار البرز از افتتاح یک واحد بزرگ تولید لوازم خانگی برقی در منطقه ویژه پیام خبر داد و گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی این واحد تولیدی صرف شده و با اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر در شرایط سخت کرونا، روزانه ۵۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی و یخچال مطابق با فناوری های روز دنیا تولید می کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، عزیزالله شهبازی در بازدید از واحد تولیدی لوازم برقی خانگی که روز شنبه انجام شد، با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی پیام می تواند موتور محرکه توسعه و پیشرفت استان البرز باشد، افزود: بر این اساس می تواند در راستای کمک به شکوفایی اقتصاد کشور و ایفای نقش بر روند فعالیت های اقتصادی پایتخت موثر باشد.

شهبازی با اشاره به اینکه در این واحد تولیدی که اقدامات اجرایی آن از تیرماه سال ۷۹ شروع شده، کار فوق العاده و حائز اهمیتی انجام شده است گفت: سرمایه گذار بسیار پرتوان و علاقمندی در این منطقه وارد عمل شد تا در تولید لوازم خانگی در این شرایط تحریم با تنگناهایی که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند، راهگشا باشد و نیاز کشور را در کالاهایی که عمدتا وارداتی هم بودند، تامین کند.

وی با بیان اینکه این واحد بزرگ تولید لوازم خانگی با توجه به نیاز مردم در شرایط کرونا با ۳۰۰ پرسنل آموزش دیده فعالیت می کند، اضافه کرد: اکنون محصولات این واحد بیش از ۲۵ درصد نیاز بازار را تامین می کند و در فازهای بعدی خط تولید کولر گازی را نیز راه اندازی خواهد کرد.

استاندار البرز گفت: مشکل این واحد در خصوص تامین برق است که امید است پس از این بازدید با پیگیری جدی برای رفع این نیاز اقدامات لازم صورت گیرد.

شهبازی با قدردانی از تلاش های مدیرعامل منطقه ویژه پیام گفت: مقرر شد که روز پنجشنبه این واحد بعنوان هدیه ای از سوی بخش خصوصی به مردم به صورت رسمی با حضور رییس جمهور  افتتاح شود.

کد خبر: ۳۹٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha