۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
مشکلات معیشتی بازنشستگان برطرف می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

مشکلات معیشتی بازنشستگان برطرف می‌شود

اردبیل - بدری، عضو هیئت رئیسه فراکسیون کارگری مجلس گفت: مشکلات معیشتی بازنشستگان از طرف مجلس پیگیری می‌شود تا بتوانیم دغدغه و مشکلات این قشر را برطرف کنیم.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در اردبیل اظهار داشت: در راستای رسیدگی به وضعیت بازنشستگان در حالی که مشکلات معیشتی روز به روز در حال افزایش است انتظار می‌رود در اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان همت بیشتری به کارگرفته شود که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

وی با اشاره به این که افزایش سالیانه حقوق برای همه اقشار به خصوص کارگران انجام می‌شود، گفت: با توجه به این که تورم و نوسانات اخیر بر وضعیت موجود دامن می‌زند بنابراین نیاز است در این زمینه با افزایش حقوق بازنشستگان تعلل انجام نشود چرا که هم‌اکنون در سال پایانی اجرای برنامه ششم توسعه هستیم و قرار است از ابتدای شهریور ماه تازه این طرح اجرایی شود.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: در برنامه هفتم توسعه بنا بر این است که تدابیر ویژه برای بهبود وضعیت زندگی بازنشستگان اندیشیده شود تا بتوانیم شرایط نامطلوب اقتصادی را در زندگی تمام اقشار جامعه در نظر بگیریم و مشکلات معیشتی که جداً قشر بازنشستگان را با معضل روبه‌رو کرده از میان برداریم.

بدری تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت معیشتی این قشر در اولویت مجلس قرار گرفته و در این زمینه از دولت انتظار داریم با ما همکاری‌های لازم را داشته باشد و برای اجرای برنامه‌های حمایتی از قشر بازنشسته کشور تدابیر لازم را بیندیشد.

وی اظهار کرد: اهمیت به بیمه تکمیلی و نیز تسهیلات رفاهی با هدف اشتغال‌زایی از موارد حائز اهمیتی است که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده و در تلاش هستیم در راستای اجرای این برنامه‌ها به شکل موفق و مثمرثمر عمل کنیم.

کد خبر: ۳۹٬۴۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      0 0
      سلام مرسي از لطفی که واسه از کار افتاده ها کردین خدا به همگی تون خیر بده دست علی همیشه همراهتون باشه در هر لحظه های زندگی تون
    • RSMOHAMMAD IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      0 0
      آقایان چرا فقط شعار می دهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟