۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
آزادراه خرم‌آباد ـ اراک امسال به بهره‌برداری می‌رسد
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

آزادراه خرم‌آباد ـ اراک امسال به بهره‌برداری می‌رسد

لرستان- ویسکرمی، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: آزادراه خرم‌آباد ـ اراک تا آبان ماه امسال و حداکثر تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طبق جلسه‌ای که برگزار شد بنا است تا آبان ماه و حداکثر تا پایان دولت، آزادراه خرم آباد ـ اراک به بهره‌برداری برسد؛ اگر اعتبارات تأمین شود و دولت بدقولی نکند به راحتی می‌تواند با کمک و همکاری قرارگاه خاتم این پروژه را به بهره‌برداری برساند.

وی افزود: در حال حاضر در کیسه دولت پولی نمی‌بینیم اگر هم باشد به خاطر ساختار ظالمانه بودجه، چیزی به استان نمی‌رسد؛ وقتی ۹۰ درصد بودجه دست وزراست و ما از وزیر بومی بی‌بهره‌ایم، طبیعتاً نباید انتظار معجزه داشته باشیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس تصریح کرد: در بحث کرونا به استان‌های شمالی بالای ۱۰۰ میلیارد کمک کردند درحالیکه به لرستان فقط ۳۰ الی ۳۵ میلیارد اختصاص دادند، همچنین در جریان سیل، خسارت‌های زیادی به لرستان وارد شد و به جای این که از استان‌های دیگر به ما کمک کنند تخصیص سدهای استان را کم کردند و به بخش سیل دادند.

وی عنوان کرد: تمرکز ما روی سرمایه‌گذاران نهادهای انقلابی است که در این رابطه دیدارهایی هم داشته‌ایم و افق مورد نظر خوب بوده به شرطی که نماینده‌ها به جای اینکه در مقابل هم باشند در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

ویسکرمی در رابطه با پروژه صدر فولاد، گفت: صدر فولاد ۶۰۰ میلیارد بدهی دارد البته افق روشن است؛ اگر بخش ذوب آن راه‌اندازی شود اشتغال زایی زیادی دارد، امیدواریم هر چه زودتر مشکلات مالی این طرح حل شود و شروع به کار کند.

وی گفت: متاسفانه چند روز پیش با حکم دادگاه قصد داشتند، ترانس مرکزی را به‌جای مطالبات خود بردارند که با کمک استاندار، مسئول سرمایه گذاری و برخی مسئولان اجازه این کار را ندادیم که اگر این اتفاق می‌افتاد و ترانس را می‌بردند به ۱۰ الی ۲۰ سال قبل برمی‌گشتیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس خاطرنشان کرد: یکی از الزامات جذب سرمایه‌گذار، توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی است که این قضیه به خود مردم مربوط  می‌شود و نباید رفتارهایی داشته باشند که سبب خروج سرمایه‌گذار و یا گردشگر از استان شود.

کد خبر: ۳۹٬۴۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha