۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
بررسی گلوگاه‌های فساد، در بازدیدهای میدانی نمایندگان
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

بررسی گلوگاه‌های فساد، در بازدیدهای میدانی نمایندگان

حسینی کیا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید در بازدیدهای میدانی نمایندگان، گلوگاه‌های فساد و ناکارآمدی دستگاه‌های اجرایی مشخص می‌شود که این رویه می‌تواند راهگشا باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نظارت‌های میدانی نمایندگان، ندای مردم به دولت است، گفت: در بازدیدهای میدانی نه تنها وکلای ملت با مسائل و مطالبات مردم از نزدیک آشنا می‌شوند بلکه در برخی مواقع در جریان این نظارت‌های میدانی به دلیل آشنایی کامل مردم با مشکلات منطقه‌ای، راهکارهای رفع معضلات نیز ارائه می‌شود.

نظارت‌های میدانی نمایندگان؛ راهی برای هماهنگ‌های کردن دستگاه‌های اجرایی
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بازدیدهای میدانی نمایندگان، گلوگاه‌های فساد و ناکارآمدی دستگاه‌های اجرایی مشخص می‌شود، افزود: این رویه می‌تواند راهگشا باشد و به عنوان ابزاری برای تشویق مسئولان ذیربط برای انجام وظایف استفاده شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با انتقاد از جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های اجرایی، اضافه کرد:  نظارت‌های میدانی نمایندگان قوه مقننه می‌تواند راهی برای هماهنگ کردن این دستگاه‌ها باشد.

ارزیابی میزان اجرای قوانین در بازدیدهای نظارتی نمایندگان
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: از آنجایی که در بازدیدهای نظارتی نمایندگان، میزان اجرای قوانین مشخص می‌شود وکلای ملت می‌توانند ایراداتی که منجر شده قوانین قابلیت اجرایی نداشته باشد را اصلاح کرده و در ریل گذاری‌های جدید مشکلات و مطالبه همه اقشار جامعه را مدنظر قرار دهند.

کد خبر: ۳۹٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha