۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
صدور حکم تخلیه برای میلیون‌ها مستاجر آمریکایی
تحت تاثیر بحران کرونا اتفاق افتاد؛

صدور حکم تخلیه برای میلیون‌ها مستاجر آمریکایی

بنابر اعلام شبکه «سی ان ان»، میلیون‌ها آمریکایی، به علت ناتوانی در پرداخت اجاره خانه، حکم تخلیه دریافت کردند.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، میلیون‌ها آمریکایی به علت ناتوانی در پرداخت به موقع اجاره خانه، حکم تخلیه دریافت کرده و ثروتمندترین کشور جهان را با بحران تازه‌ای روبرو ساخته اند.

پیامدهای اقتصادی همه گیری ویروس کرونا و بیکار شدن میلیون‌ها نفر در آمریکا از یک سو و اختلاف نظرها در کنگره این کشور بر سر تصویب بسته‌ی اقتصادی دیگری که به موجب آن قرار بود از خانواده‌های بیکار و مستاجر، پشتیبانی مالی به عمل بیاید، سبب شده است میلیون‌ها آمریکایی به علت ناتوانی در پرداخت به موقع اجاره خانه‌ی خود، با حکم تخلیه‌ی خانه هایشان روبرو شوند.

طبق این گزارش، مهلت قانونی تخلیه‌ی خانه برای بسیاری از شهروندان آمریکایی در هیوستن به پایان رسیده و میزان بدهی برخی از آن‌ها به حدی است که حکم تخلیه خانه دریافت کرده اند.

شبکه «سی ان ان» از هیوستن گزارش داد: هم اکنون بسیاری از خانواده‌ها در سراسر آمریکا با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. وضع اقتصادی‌ و آمار و ارقام بیکاران در کشور یک روی سکه است، اما روی دیگر سکه، مردمی هستند که این شرایط را در زندگی شان تجربه می‌کنند؛ شهروندان هیوستن از این دسته اند. ماموران پلیس، هر روز با در دست داشتن احکام تخلیه خانه‌ها، این احکام را به شهروندان آمریکایی ابلاغ می‌کنند و از این خانه به خانه‌ی دیگر می روند.

خانواده‌ای چهار نفره در هیوستن، جزو ۴۰ میلیون شهروند آمریکایی هستند که در سایه‌ی اقتصاد کرونا زده‌ی این کشور، هر روز با احکام تخلیه و دستور قاضی برای بیرون کردن آنان از خانه هایشان روبرو هستند.

اسرایل رودریگز، یکی از شهروندانی است که او را از خانه اش بیرون کرده اند. وی گفت: «هنگامی که همه گیری ویروس کرونا اتفاق افتاد از کار بیکار شدم. نزدیک به یک ماه طول کشید تا شغل دیگری بیابم، اما با درآمد ۳۰۰ دلاری نمی‌توانم از پس پرداخت اجاره خانه بر بیایم».

وی در پاسخ به این پرسش، که تکلیف اثاثیه و لوازم تان چه می‌شود و آیا می‌خواهید در خیابان رهایشان کنید، گفت چاره‌ی دیگری ندارم.

هر روز به شمار خانوارهای آمریکایی که حکم تخلیه دریافت می‌کنند افزوده می‌شود. به گفته‌ی مقامات محلی هیوستن تنها ظرف یک هفته، برای یکی از نواحی ۲۰۰ حکم تخلیه صادر شده است. این تنها یکی از چندین مناطقی می‌باشد که گسترش همه گیری بیماری کوید-۱۹، بیشترین تاثیر را بر آن داشته است.

کد خبر: ۳۹٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha