۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
 ۴۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های اقتصادی مازندران درنظر گرفته شد
معاون استاندار مازندران:

۴۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های اقتصادی مازندران درنظر گرفته شد

ساری- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: چهار هزار و ۲۴۸ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های اقتصادی و تولیدی در سال جاری درنظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور صبح پنجشنبه در جلسه تقدیر از تعاونی‌های برتر مازندران در سالن استانداری بیان اینکه در قانون به تعاون، همکاری، معاونت تاکید بسیاری شده است، افزود: جمع شدن همه ظرفیت ها می تواند قدرت بزرگی رابرای انجام کارهای بزرگ تشکیل دهد.

وی با عنوان اینکه در عرصه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره می توان با بهره گیری از توان های خرد و کوچک به کارهای بزرگی دست زد، افزود: با این نگاه حوزه، تعاون می واند به عنوان بخشی مهم ایفای نقش داشته باشد.

خیریان پور با اظهار اینکه در کنار تحریم های سخت و سنگین با آثار تخریبی ناشی از کروناویروس و بروز خسارت در حوزه سلامت و معیشت و اقتصاد روبرو بودیم، افزود: در سال جاری که به جهش تولید نامگذاری شده است همه مسئولان تمرکز ویژه ای بر حوزه اقتصاد داشته اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران یادآور شد: در استان توجه ویژه ای به مسائل اقتصادی شده است و ۳۰ اولویت اقتصادی در استان تعریف و ابلاغ شده است.

خیریان پور تصریح کرد: همه باید در کنار هم برنامه های جهش تولید را در دو برش دستگاهی و شهرستانی اجرا کنیم و تمرکز بر تکمیل طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی از جمله برنامه ها است.

وی ادامه داد: چهار هزار و ۲۴۸ میلیارد تومان برای تکمیل طرح های حوزه اقتصادی و تولیدی در استان اعتبار تعریف شده است و این طرح ها باید تا پایان سال تکمیل شوند.

وی خارج کردن واحدهای از تملیک بانک ها، احیای واحدهای ورشکسته را از دیگر برنامه های اقتصادی و جهش تولید ذکر کرد و گفت: زراعت چوب از نیازهای استان به شمار می رود و با هدف صیانت از جنگل و تامین نیازهای کارخانجات صنایع چوب اجرا می شود.

کد خبر: ۳۹٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha