۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
ضریب نفوذ بورس استان زنجان در کشور ۲۵ درصد است
استاندار زنجان:

ضریب نفوذ بورس استان زنجان در کشور ۲۵ درصد است

زنجان- استاندار زنجان ضریب نفوذ بورس استان زنجان در سطح کشور را ۲۵ درصد اعلام کرد و گفت: زنجانی ها در بازار بورس رتبه اول کشوری را دارند. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای توسعه و سرمایه گذاری در محل استانداری زنجان بر لزوم حضور مستمر نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان در جلسات اقتصادی تاکید کرد و گفت: این حضور باعث می شود مسائل و مشکلات بررسی و همفکری لازم انجام شود. 

وی  به بودجه جاری استان در سال گذشته اشاره کرد و یاد آورشد: بودجه جاری استان خوب نبود و امسال هم با بودجه سال گذشته یکسان است. 

استاندار زنجان،از حضور مدیران عامل شبکه بانکی کشورطی هفته آینده در استان زنجان خبر داد و گفت: هر مدیر بانک کشوری از دو پروژه بازدید خواهد کرد. 

حقیقی با بیان اینکه هر بانکی نیازمند مدیریت روشمند است، تاکید کرد: وجود داشبرد(مدیریت روشمند) ما را بی نیاز می کند. 

وی با بیان اینکه شاخص های مدیریتی استخراج شود، افزود: باید برمبنای شاخص ها داشبرد یا همان مدیریت روشمند درست شود. 

استاندار زنجان، به نقشه راه سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: باید پکیج عملی در خصوص نقشه راه انجام شود و باید به خوبی معرفی شود. 

حقیقی به بازار بورس اشاره کرد و یاد آورشد: باید به مردم بورس آموزش داده شود و مردم با واقعیت بورس به خوبی آشنا شوند. 

وی ضریب نفوذ بورس استان زنجان در سطح کشور را ۲۵ درصد اعلام کرد و افزود: زنجانی ها در بازار بورس رتبه اول کشوری را دارند. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه  زنجانی ها اقبال بسیار خوبی برای ورود به بازار بورس و سرمایه دارند، گفت:  باید ارگان های مربوط  در این حوزه اطلاع رسانی لازم از بورس را انجام داده و در فضای مجازی بورس را آموزش بدهند.

کد خبر: ۳۹٬۲۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha