۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی سه هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی ها پرداخت کرد
معاون بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی:

بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی سه هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی ها پرداخت کرد

بیرجند- معاون بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی گفت: طی پنج سال گذشته سه هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی های و اعضای آنها در استان پرداخت کرده ایم.

به گزارش بازار، حسین کاملی بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تعاون در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی برگزار شد، اظهارکرد: ۷۰ درصد اعتبارات بانک توسعه تعاون در بخش تعاون هزینه می شود.

 وی بیان کرد: ۳۰ درصد دیگر اعتبارات نیز با اولویتبنگاه های خرد در زمینه اشتغال پرداخت می شود.

 وی از پرداخت ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات طی پنج سال گذشته توسط این بانک در استان خبر داد و بیان کرد: از این مبلغ ۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال به بخش تعاون شامل اتحادیه ها و شرکت ها و اعضای تعاونی پرداخت شده است.

وی  ادامه داد: در راستای همگرایی، توسعه و استفاده از منابع ارزان قیمت برای توسعه تعاون بانک عامل بانک توسعه تعاون انتخاب شده است.

وی به پرداخت ۳۸۰ فقره تسهیلات به فعالیت های روستایی در استان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: تسهیلات پرداختی در این زمینه ۸۸۰ میلیارد ریال بوده است.

نماینده صندوق ضمانت توسعه بخش تعاون خراسان جنوبی عنوان کرد: صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون در کنار بانک توسعه تعاون ایجاد شده که یکی از عمده فعالیت های این صندوق، همگرایی و همسویی در رفع مشکلات مالی تعاونی ها است.

کاملی با اشاره به اینکه صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون ۷۰ درصد خدمات خود را باید در بخش تعاون ارائه دهد ، اضافه کرد: خدمات این صندوق در راستای صدور انواع ضمانت نامه های تعاونی است.

کد خبر: ۳۹٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha