۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
 برنامه‌ریزی برای ایجاد ۶ هزار شغل در زنجان صورت گرفته است
استاندار زنجان:

برنامه‌ریزی برای ایجاد ۶ هزار شغل در زنجان صورت گرفته است

زنجان- استاندار زنجان،با بیان اینکه ایجاد بانک جامع آماری و GIS یکی از نیازهای امروز استان زنجان است، گفت: برنامه‌ریزی برای ایجاد شش هزار شغل در بخش جهش تولید صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که مشترک با دومین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: احصا و عملیاتی شدن نیازهای پژوهشی استان زنجان باید مورد تاکید قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید در راستای عملیاتی شدن تصمیمات در بخش‌های مختلف گام های اساسی برداریم، اظهار کرد: طرح‌هایی که مشکل دارند باید در اولویت قرار گیرند.

استاندار زنجان، گفت: پژوهش، آموزش و فناوری اصل و آیتم مهم رقابت جهانی است و در این میان برنامه ریزی ها در کشورهای جهان براساس پژوهش است. 

حقیقی بر لزوم استفاده از توان علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: زنجان جزو استان‌های با استعداد است که جوانان بسیار خلاقی دارد که باید از این فرصت طلایی به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه ایجاد بانک جامع آماری و GIS یکی دیگر از نیازهای امروز استان زنجان است، گفت: برنامه‌ریزی برای ایجاد شش هزار شغل در بخش جهش تولید صورت گرفته است.

استاندار زنجان، برلزوم تشکیل کمیته‌ای برای نظارت بر نحوه پیشرفت پروژه‌های جهش تولید دراستان زنجان تاکید کرد و گفت: یکی از وظایف مهم دبیرخانه، اعلان زمان برگزاری جلسات است.

حقیقی گفت: اگر می‌خواهیم جلسات پربار باشدباید جلسات به صورت کارشناسی شده برگزار شود تا به نتیجه قابل قبولی برسیم و اکتفا کردن به صحبت‌های تئوری در جلسات نیاز استان را تامین نمی کند. 

کد خبر: ۳۹٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha