۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
مجلس مقابل مانع تراشی‌ها برای اجرای پروژه‌های نفتی می‌ایستد
رئیس مجلس شورای اسلامی:

مجلس مقابل مانع تراشی‌ها برای اجرای پروژه‌های نفتی می‌ایستد

قالیباف، رئیس مجلس با تاکید بر حمایت از اجرای پروژه‌های صنعت نفت، گفت: مجلس مقابل افرادی که بخواهند مانع اجرای پروژه‌های ملی شوند، می‌ایستد و راه را برای اجرای پروژه‌ها آسان می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از شانا، محمدباقر قالیباف امروز (چهارشنبه، ۱۲ شهریورماه) پس از بازدید از پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج‌فارس در بهبهان با اشاره به اینکه باعث افتخار است که مردانی اینجا می‌ایستند و همراه با جوانان این کشور این کار مهم را انجام می‌دهند، اظهار کرد: اجرای این پروژه نشان می‌دهد که مدیریت‌های غیردولتی چقدر در حوزه کار می‌توانند مؤثر باشند.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از سهام هلدینگ خلیج فارس متعلق به سهام عدالت است، افزود: یک مدیریت جهادی می‌تواند پالایشگاهی به این عظمت با سالانه ۱۴ میلیون تن محصول، تولیدات خودش اعم از گاز خانگی و نیازهای پایین‌دستی هلدینگ خلیج فارس و بقیه پتروشیمی‌ها را تأمین کند، تکمیل کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیدبلند خلیج فارس گازهای آلاینده محیط‌زیست را به بزرگ‌ترین ثروت ملی تبدیل کرده و این به همت و غیرت جوانان مجاهدی که امروز شاهد فعالیت آنها هستیم محقق شده است.

قالیباف با بیان اینکه این مجموعه که اکنون در مرحله راه‌اندازی آزمایشی است، در آینده نزدیک به‌طور رسمی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: اینکه توانستند بیش از ۸۰ درصد این پروژه را در کمتر از سه سال آن هم در شرایط سخت تحریم پیش ببرند معنایی ندارد، جز اینکه زحمت به جان خریدند، ریسک کردند، تصمیم گرفتند. ما هم به‌عنوان نمایندگان مردم همیشه حامی آنها هستیم.

وی اظهار کرد: یکی از ابعاد نظارت مجلس این است که چنین کارهایی را ببینیم، تا اگر کسی می‌خواهد مانعی بر سر راه اینها بگذارد و مزاحمتی ایجاد کند و روحیه این مجاهدان را تضعیف کنند، مجلس به‌طور حتم جلو آنها را خواهد گرفت و راه را برای پروژه‌ها و کارها آسان می‌کند تا کشور روی پای خودش بایستد.

کد خبر: ۳۹٬۱۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha