۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
مطالبات پیمانکاران گاز در سطح استان سمنان پرداخت شد
معاون استاندار سمنان:

مطالبات پیمانکاران گاز در سطح استان سمنان پرداخت شد

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه مطالبات پیمانکاران گاز در سطح استان پرداخت شده است، گفت: این مطالبات از سال گذشته پرداخت شده و امیدواریم بتوانیم در سال جاری نیز بهترین پروژه‌های گاز رسانی را در شهرها و روستاهای استان شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا شریفی نژاد ظهر چهارشنبه در حاشیه دیدار رئیس شرکت گاز ایران با معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه مطالبه پیمانکاران گاز در سطح استان پرداخت شده است، تاکید کرد: تمرکز در حوزه گاز طی سال جاری انجام پروژه‌های گاز رسانی به خصوص در حوزه روستایی و صنعتی است.

وی با بیان اینکه گازرسانی به صنعت می تواند امری مهم در جذب سرمایه گذار باشد، افزود: خوشبختانه در سطح استان اقدامات خوبی برای تعامل با بخش های تولیدی و صنعتی در راستای تحقق شعار سال برداشته شده که استعلام ها و انشعاب های جدید صنعتی در زمره این اقدامات است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان که تا هفته گذشته مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان نیز بود، گفت: برای گاز رسانی به نقاطی از استان که همچنان فاقد گاز طبیعی هستند، تلاش های خوبی صورت خواهدت گرفت همچنین مدیران شهرستانی نیز حتماً نیازهای روستایی و صنعتی شهرستان‌ها را احصاء و به شرکت گاز استان اطلاع دهند.

به گزارش خبرنگار بازار، رئیس شرکت گاز ایران برای حضور در مراسم معارفه سرپرست جدید گاز استان سمنان و تقدیر از شریفی نژاد مدیر سابق شرکت گاز سمنان و معاون اقتصادی فعلی استاندار سمنان به این استان سفر کرده است.

گفتنی است از زمانی که شریفی نژاد به عنوان معاون استاندار سمنان مشغول به کار شد، محمد اعوانی سرپرست شرکت گاز استان سمنان است.

کد خبر: ۳۹٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha