۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
«شبکه شاد» برای معلمان و دانش‌آموزان رایگان می‌شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

«شبکه شاد» برای معلمان و دانش‌آموزان رایگان می‌شود

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات گفت: علاوه بر سامانه شاد که قرار شد برای دانش آموزان و معلمان رایگان شود بسته ویژه‌ای را برای دانش آموزان، معلمان، اساتید و دانشجویان طراحی کرده ایم.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران، افزود: امروز رئیس جمهور دستور داد استفاده دانش آموزان و معلمان از شبکه شاد رایگان شود و امروز و فردا جلسه‌ای با سازمان برنامه برای هماهنگی خواهیم داشت که به اپراتورها ابلاغ می‌شود.

وی گفت: البته آموزش مجازی صرفا از طریق سامانه شاد پیگیری نمی‌شود و برخی از ابزارهای دیگر هم استفاده می‌کنند و ما به همین علت بسته ویژه‌ای را طراحی کرده ایم که آموزش مجازی به سمت عدالت آموزشی سوق داده شود و جزئیات این بسته که فراتر از شاد است تا دوشنبه هفته آینده اعلام می‌شود.

وزیر ارتباطات افزود: امروز کار اتصال رایگان بیش از ۸۶ هزار مدرسه در سراسر کشور به شبکه ملی اطلاعات به انجام رسید که ظرفیت بالایی را برای آموزش مجازی دانش آموزان فراهم می‌کند و در خصوص دانشگاه‌ها نیز طرحی در حال اجراست که تا پایان امسال ادامه خواهد داشت و براساس آن حدود هزار دانشگاه در سراسر کشور با فیبر نوری متصل می‌شوند.

کد خبر: ۳۹٬۱۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha