۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
اعطای ارز نیمایی به سود کشور نیست
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

اعطای ارز نیمایی به سود کشور نیست

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی،گفت: اعطای ارز نیمایی مشکلاتی را ایجاد کرد و ثروت بادآورده را نصیب برخی کرد و متاسفانه یک سبک جدید زندگی را به وجود آورده است که به سود کشور نیست.

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ریشه اصلی مشکلات در سیستم بانکداری است و جهت کارها را تغییر می‌دهند، گفت: در مجلس شورای اسلامی با انجام کار کارشناسی به دنبال تغییر و دگرگونی در این مدل از سیستم بانکداری هستیم.

وی اظهار کرد: در کشور برای افزایش تولید و اشتغال و توسعه به همان میزان که به توسعه کارها تا تولید توجه شده برای فروش و بعد از آن نیز باید برنامه‌ریزی کرد و مورد توجه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: بازار بعد از تولید در صورت تضمین می‌تواند جهش تولید و اشتغال موفقی را رقم زند و  مجلس به دنبال کار کارشناسی بوده و تشکیل فراکسیون دانش‌بنیان نیز با حضور همه بخشها برای اثرگذاری پیگیری می‌شود.

طاهری با بیان اینکه در اصلاح فرایندها اگر کارها جدی پیگیری شود اثرگذاری بسیاری خواهد داشت،گفت: باید از ظرفیت بسیار زیاد بخش خصوصی در بخش‌های مختلف استفاده شود.

وی تاکید کرد: از ظرفیت‌های مختلف همچون فرودگاه در بخش‌های مختلف باید استفاده شود که این اقدام نیازمند توجه و همکاری همه بخش‌ها می‌باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه چند نرخی کردن ارز موجب ایجاد مشکلات شده است، ابراز داشت: اعطای ارز نیمایی مشکلاتی را ایجاد و ثروت بادآورده را نصیب برخی کرد و متاسفانه یک سبک جدید زندگی را به وجود آورده است که به سود کشور نیست.

کد خبر: ۳۹٬۱۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha