۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
نقشه‌های فرش دستباف زنجان ثبت شود
رئیس انجمن اتحادیه صادر کنندگان زنجان:

نقشه‌های فرش دستباف زنجان ثبت شود

زنجان- رنگ رونا، رئیس انجمن اتحادیه صادر کنندگان زنجان، بر لزوم ثبت نقشه‌های فرش زنجان تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم در صادرات فرش دستباف بسیار موثر است.

مهدی رنگ رونا در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه زنجان تولیدات خوبی در حوزه فرش دارد، گفت: تولیدات فرش استان به نام قم و از آنجا صادر می‌شود. 

وی بر لزوم ثبت نقشه‌های فرش زنجان تاکید کرد و یادآور شد: تحقق این مهم در صادرات فرش دستباف بسیار موثر است.

رئیس انجمن اتحادیه صادر کنندگان زنجان گفت: استفاده از ظرفیت‌هایی چون فرودگاه برای صادرات و یا برقراری پرواز به مقصد کشورهای خارجی از جمله ظرفیت‌های مغفول مانده که باید مورد توجه قرار گیرد.

رنگ رونا، بر لزوم عملیاتی کردن نقشه راه تجارت که تحقق آن در گرو همکاری بخش‌های از جمله دفتر نمایندگی وزارت خارجه در زنجان است که تعطیل شده تاکید کرد و گفت: عمده صادرات استان، صنایع فلزات رنگین است که مشکلات تعهدات ارزی و تخصیص ارز و همچنین بحث ورود موقت مشکلات جدی این صنعت است که آن را تهدید می‌کند.

وی بر همکاری همه بخش‌ها برای توسعه اقتصاد کشور تاکید کرد و افزود: مشکلات را باید با تعامل حل کرد چرا که مشکلات ساخته دست خود انسان است به دست انسان‌ها نیز حل می‌شود.

رئیس انجمن اتحادیه صادر کنندگان زنجان ابراز کرد: می‌توان در کشور کارهای بزرگ با همکاری یکدیگر انجام داد و باید پیگیر مشکلات و کارها بود آن‌ها را جدی تا حصول نتیجه دنبال و از ظرفیت‌هایی چون نمایندگان مجلس برای پیشبرد امور و توسعه اقتصادی کشور بهره برد.

کد خبر: ۳۹٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha