۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
۱۱۰ بنگاه مشاور املاک بدون پروانه کسب در زنجان پلمب شد
رئیس اتاق اصناف زنجان:

۱۱۰ بنگاه مشاور املاک بدون پروانه کسب در زنجان پلمب شد

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: با نظارت‌ها و بازرسی‌های انجام گرفته، ۱۱۰ بنگاه مشاور املاک بدون پروانه کسب در استان پلمب شده است.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه مشاورین املاک بدون پروانه کسب در زنجان پلمب می شوند، گفت: باید بنگاه‌های مشاور املاک در استان پروانه تخصصی اخذ کنند و در این میان پروانه کسب تخصصی  هم توسط اداره اسناد انجام می شود.

وی با بیان اینکه تخصصی شدن پروانه کسب برای مشاورین املاک باعث محدودتر شدن فعالیت بنگاه‌ها شده و کارها به صورت تخصصی و قانونی صورت گرفته و از انجام هرگونه کار غیر قانونی جلوگیری شود، اظهار کرد: بنگاه‌های مشاور املاک باید در فعالیت خود قرار دادهای پرینتی را مد نظر قرار داده و دارای کد رهگیری باشند و این مهم جای هر گونه سو استفاده برخی از افراد فرصت طلب را می گیرد.

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: با نظارت ها و بازرسی های انجام گرفته از مردادماه تاکنون ۱۰ شهریورماه سالجاری ۱۱۰ بنگاه مشاور املاک بدون پروانه کسب پلمب شده و بیشترین متخلفان مربوط به شهرستان زنجان است.

موسوی تاکید کرد: تنها در دو روز گذشته شش مشاور املاک بدون پروانه کسب در مناطق کوی اندیشه، منظریه و پونک زنجان پلمب شده است.

وی گفت: با همکاری نیروی انتظامی و سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان فعالیت مشاوران املاک بدون پروانه کسب گرفته خواهد شد.

کد خبر: ۳۹٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha