۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
کاهش فروش خودروهای جدید در ژاپن
تحت تاثیر بحران کرونا رقم خورد؛

کاهش فروش خودروهای جدید در ژاپن

فروش خودروهای جدید در ژاپن ۱۶ درصد کاهش داشته است.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، طبق آمار منتشر شده در روز سه شنبه، فروش خودروهای جدید در ژاپن در ماه اوت نسبت به سال قبل به دلیل کاهش تقاضا که ناشی از ادامه همه گیر شدن بیماری کووید ۱۹ است، ۱۶ درصد کاهش داشته است.

بر اساس این آمار میزان فروش خودروهای کوچک در ۱۱ ماه متوالی در داخل ژاپن کاهش داشته است. علاوه بر خودروهای کوچک فروش کامیون و اتوبوس هم در ماه اوت نسبت به سال قبل ۱۸.۵ درصد کاهش داشته است. طبق گزارش انجمن فروشندگان خودرو میزان فروش خودروهای کوچک با حجم موتور ۶۶۰ سی سی ۱۱.۸ درصد کاهش داشته است.

میزان فروش خودروهای نو در فرانسه نیر در ماه اوت ۱۹ و ۸۲ صدم درصد کاهش یافت.

شیوع ویروس کووید- ۱۹ و بد شدن اوضاع و شرایط مالی و اقتصادی مردم در کاهش میزان فروش خودروهای نو در فرانسه نقش اصلی داشته است.

به گزارش خبرگزاری رویترز از پاریس، کمیته شرکت‌های خودروسازی فرانسه روز سه شنبه با انتشار گزارشی اعلام کرد میزان فروش خودروهای نو در فرانسه در ماه اوت به ۱۰۳ هزار و ۶۳۱ دستگاه رسید. ماه اوت امسال مانند سال گذشته ۲۱ روز کاری داشته است.

از سه ماه پیش تاکنون برای نخستین بار است که میزان فروش خودروهای نو در فرانسه کاهش می‌یابد. در ماه ژوییه امسال میزان فروش خودروهای نو در فرانسه سه و ۹۲ صدم درصد افزایش یافته بود.

کد خبر: ۳۸٬۹۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha