۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
تامین زمین برای ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی تا پایان سال ۹۹
معاون رییس جمهور خبر داد

تامین زمین برای ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی تا پایان سال ۹۹

رباط کریم- معاون رییس جمهور از تامین زمین برای ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی تا پایان سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید اوحدی ظهر سه شنبه در حاشیه آیین آغاز طرح اقدام ملی مسکن ایثارگران در شهر جدید پرند شهرستان رباط کریم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تصمیم داریم تا پایان امسال زمین مورد نیاز برای ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی را تامین کنیم، اظهار داشت: پیش بینی می شود این عدد تا پایان دولت دوازدهم به ۴۰ هزار برسد.

معاون رییس جمهور بیان داشت: با تلاش هایی که در همین دوره کوتاه صورت گرفته برنامه داریم در صورت تامین این زمین ها بتوانیم زمین مورد نیاز برای ۵۵ هزار مسکن را تامین کنیم که این رقم با عملکرد ۱۷ سال گذشته برابری می کند.

اوحدی با اشاره به اینکه در شش استان از ۱۰ استانی که سفر استانی داشته ایم موضوع زمین و مسکن به طور کامل حل شده است، گفت: با توجه به حل این مشکلات رسیدن به ۳۰ هزار واحد مسکونی امکان پذیر خواهد شد.

بر اساس این گزارش آیین آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی  ساخت پروژه ۹۲۴ واحدی طرح اقدام ملی مسکن ایثارگران در شهر پرند با حضور فرماندار شهرستان رباط کریم، معاون رییس جمهور و  مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد خبر: ۳۸٬۹۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha