۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
طرح جامع احداث کشتارگاه‌ها در خوزستان تدوین شود
معاون عمرانی استاندار خوزستان:

طرح جامع احداث کشتارگاه‌ها در خوزستان تدوین شود

اهواز - معاون عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به تدوین طرح جامع احداث کشتارگاه‌های استان گفت: در زمینه تبدیل کشتارگاه‌های سنتی به صنعتی باید مناسب‌ترین نقطه را در نظر گرفت.

فاضل عبیات در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ضرورت تدوین طرح جامع احداث کشتارگاه‌های خوزستان اظهار کرد: باید از سرمایه‌گذاران استقبال کرد و موانع موجود در زمینه اخذ مجوزها را به حداقل رساند؛ این موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را تضعیف می‌کند و برخلاف روند توسعه است.

وی با تاکید بر اینکه مسائل بهداشتی و سلامت مردم از یک طرف و جنبه‌های اجتماعی و اشتغال از طرف دیگر برای ما اهمیت دارد، افزود: در زمینه تبدیل کشتارگاه‌های سنتی به صنعتی باید مناسب‌ترین نقطه را در نظر گرفت، لذا یک طرح جامع باید تهیه شود تا بدانیم کدام نقاط استان از نظر سرعت حمل و نقل، پوشش گیاهی، جمعیت، تعداد دام‌ها و موضوعات دیگر در اولویت احداث کشتارگاه‌های صنعتی هستند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان ادامه داد: در این زمینه مطالعات قبلی باید بررسی و به روزرسانی و سپس در کارگروه زیربنایی به عنوان نقشه راه استان ارائه شود.

وی عنوان کرد: در این راستا باید بر پایه یک پایگاه داده‌ای جی‌آی‌اس، طرح جامعی را برای جانمایی مناسب کشتارگاه‌ها تهیه کرد و اگر بر اساس توسعه متوازن و مسائل علمی تصمیم نگیریم با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم.

کد خبر: ۳٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha