۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
واگذاری ۶۱ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان سمنان به سرمایه‌گذاران
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خبر داد:

واگذاری ۶۱ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان سمنان به سرمایه‌گذاران

سمنان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان از واگذاری ۶۱ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: ۹۰ قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری در نواحی صنعتی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن آل‌بویه ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل شهرک صنعتی سمنان بابیان اینکه در سه ماه نخست ابتدای سال جاری ۶۱ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان سمنان به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذار شد، اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت برابر افزایش داشت.

وی با تأکید بر اینکه در این مدت ۹۰ قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک و نواحی صنعتی استان سمنان منعقدشده است، تصریح کرد: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته تنها ۲۲ فقره قرارداد با سرمایه‌گذاران منعقد شد.

افزایش ۴ برابری قراردادهای سرمایه‌گذاری در نواحی صنعتی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از افزایش چهار برابری قراردادها و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای راه‌اندازی واحد تولیدی و صنعتی در استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این قراردادها پنج هزار و ۹۳۰ میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریال سرمایه‌گذاری در بخش صنعت خواهیم داشت.

آل‌بویه بابیان اینکه استان سمنان رتبه هفتم کشور در میزان اراضی واگذارشده در سه ماه نخست سال جهش تولید را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود یک هزار و ۱۹۰ نفر در راستای اجرای این قراردادها مشغول به کار شوند.

وی در ادامه با اشاره به افزایش چشمگیر متقاضیان احداث واحدهای صنعتی و تولیدی در استان بیان کرد: در سه ماه ابتدای سال جاری به‌طور میانگین ۴۵ هکتار زمین در کشور واگذارشده است.

کد خبر: ۳۸٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha