۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
۱۵ شهریور ماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه ارزش افزوده در استان فارس
مدیرکل امور مالیاتی فارس اعلام کرد

۱۵ شهریور ماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه ارزش افزوده در استان فارس

شیراز- مدیر کل امور مالیاتی استان فارس گفت: مودیان مالیات بر ارزش افزوده تا ۱۵ شهریور ماه فرصت دارند از طریق سامانه الکترونیکی نسبت به تکمیل اظهارنامه دوره بهار ۹۹ و پرداخت مالیات متعلقه اقدام کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی فارس، ناصر هاشمی اظهار داشت: بر اساس قانون مالیات های مستقیم، مودیان مالیات بر ارزش افزوده می توانند تا ۱۵ روز پس از پایان هر فصل نسبت به تکمیل اظهارنامه دوره مربوطه اقدام کنند و در غیر این صورت مشمول جریمه خواهند شد که با توجه به شرایط ناشی از کرونا این مهلت تا ۱۵ شهریورماه سال جاری تمدید شد.

وی اظهار کرد: براین اساس، امکان برخورداری صد درصد بخشودگی جریمه عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر و همچنین جریمه تاخیر در مدت یاد شده با درخواست کتبی برای مودیان فراهم می باشد و همچنین ادارات امور مالیاتی استان همکاری لازم را برای ارایه تسهیلات مالیاتی به مودیان مالیاتی، به ویژه گروه های آسیب دیده از شرایط حادث شده ناشی از کرونا به عمل آورند.

مدیرکل امور مالیاتی استان فارس پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را در راستای تحقق عدالت اقتصادی و اجتماعی مهم دانست و تصریح کرد که نقش مالیات بر ارزش افزوده در توسعه و رفاه عمومی انکارناپذیر است.

کد خبر: ۳۸٬۹۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha