۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
۱۱ پروژه برق‌رسانی به روستاهای استان سمنان افتتاح شد
معاون شرکت توزیع برق استان سمنان:

۱۱ پروژه برق‌رسانی به روستاهای استان سمنان افتتاح شد

سمنان- معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان با بیان اینکه ۱۱ پروژه برق‌رسانی به روستاهای استان طی هفته دولت به بهره برداری رسید، گفت: ارتقای کیفیت برق رسانی به مشترکان روستایی و صنعتی هدف این طرح‌ها بوده است.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا علی اصغری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه ۱۱ پروژه برق رسانی به روستاهای استان همزمان با هفته دولت و با هدف ارتقای برق رسانی و خدمات این حوزه به روستائیان و سرمایه گذاران واحدهای صنعتی و تولیدی افتتاح شد، بیان کرد: ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای این طرح ها اعتبار صرف شده است.

وی با بیان اینکه سه طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار روستاهای زرگر و میان آباد در شاهرود در زمره این طرح ها بود، تاکید کرد: بهسازی و جابه جایی شبکه ورودی روستای میغان این شهرستان با هزینه دو میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال از جمله طرح های افتتاح شده در هفته دولت بوده است.

معاون شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه طرح تامین برق روستای سیادره منطقه جاشلوبار در مهدی شهر با اعتبار سه میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال از جمله دیگر طرح‌های به بهره‌برداری رسیده است، گفت: دو طرح برق رسانی روستایی در شهرستان گرمسار نیز در این ایام افتتاح شده است.

اصغری با بیان اینکه بهینه سازی شبکه فشار متوسط هوایی روستای سنرد و بهسازی شبکه توزیع برق روستای کهک و اصلاح پست هوایی با اعتبار یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال در زمره این طرح ها است، تاکید کرد: چهار طرح شامل بهینه سازی شبکه ۲۰ کیلوولت روستاهای نام نیک، هونستان و حسین آباد کالپوش و احداث شبکه روشنایی ورودی شهرک روستای بکران به مبلغ ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در میامی با حضور مسئولان محلی افتتاح شد.

وی افزود: در این ایام و با هدف ارتقای کیفیت خدمات رسانی در حوزه برق روستایی، طرح اصلاح شبکه فشار متوسط هوایی روستای کندقان خان در شهرستان آرادان با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

کد خبر: ۳۸٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha