۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
اتفاقات چند هفته اخیر بورس را قبول نداریم/ خیز مجلس برای جلوگیری از متضرر شدن مردم
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس:

اتفاقات چند هفته اخیر بورس را قبول نداریم/ خیز مجلس برای جلوگیری از متضرر شدن مردم

علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: اینکه مردم احساس ‌کنند دولت سرمایه‌هایشان را در بازار سرمایه از بین می‌برد درست نیست و ما به عنوان نماینده مردم این قول را به مردم می‌دهیم که همه دستگاه‌ها را به کار بگیریم تا مردم در بازار سرمایه متضرر نشوند.

محسن علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به‌ عملکرد بازار بورس در چند ماهه اخیر، گفت: ما بازار بورس را هم تهدید می‌دانیم و هم فرصت که باید تمام تمرکز خودمان را در بُعد فرصت‌ها در بورس قرار دهیم.

وی افزود: با توجه به تغییری که در نگاه همه مردم رخ داده و با تغییری که در تمام رویه‌های دولت شکل گرفته، می‌توان امیدوار به وضعیت بازار بورس بود.

این نماینده مجلس گفت: اینکه مردم احساس ‌کنند دولت سرمایه‌هایشان را در بازار سرمایه از بین می‌برد درست نیست. ما به عنوان نماینده مردم این قول را به مردم می‌دهیم که همه دستگاه‌ها را به کار بگیریم تا مردم در بازار سرمایه متضرر نشوند.

علیزاده تصریح کرد: تمام تلاش ما در مجلس این است که بازار بورس روندی معقول پیدا کند همچنین ما اتفاقات چند هفته گذشته در بازار بورس را به هیچ وجه قبول نداریم، همچنین رشد بی‌دلیل که در بورس حاصل شد هم خطرناک بود.

وی با بیان اینکه مردم نگران نباشند چرا که بازار سرمایه بازاری است که باید در آن صبور بود، بیان داشت: بورس بازاری نیست که یک شبه به سود برسیم و اگر مردم در آن ضرر کردند یک شبه سهام خودشان را خارج کنند. مردم باید در این بازار صبور باشند.

کد خبر: ۳۸٬۸۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      1 0
      همش دروغ هستش ... وقتی میخواین پا وسط بزارید که سرمایه مردم 80 درصد منفی شده و نابود و بیماری روحی و روانی گرفتن . خلاصه بدرد خودتون میخوره حمایت .... مردم مسخره شما نیستن
    • ارش IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      1 0
      کاملا معلومه که حقوقی ها نقش مهمی در ایجاد ریزش سهام دارن با ورود به صف فروش و خرید در کف قیمت و القا سیگنال ترس و گاها نوسان گیری
    • محمد IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      1 1
      فقط حرف میزنین. عملا هیچکاری نمیکنین. روزهایی که کارگزاری ها روزی 20 میلیارد سود میکردن حالا بیان سودشونو تقسیم کنن. همیشه مردم باید ضعیف بشن تا دولت بی تدبیر امیدشون رو هم نا امید کنه.
    • امير IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      0 1
      مجلس با اين خيز بزرگ كمرش رگ به رگ نشه يهووووييي مرد حسابي بورس بيش از 50 درصد ريزش داشته تو تازه ميخواهي خيز برداري بيخيال زحمت نكش همتون دستتون تو يه كاسه است و نهايتا تو جيب مردم بدبخت