۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی زنجان پرداخت می‌شود
استاندار زنجان:

سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی زنجان پرداخت می‌شود

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با ۱۲ بانک، سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان پرداخت می‌شود.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در سال جهش تولید فعال کردن واحدهای تولیدی با تمام ظرفیت از برنامه های مهم استان زنجان است، گفت: در این راستا طبق هماهنگی های انجام شده با  ۱۲ بانک، سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت می شود.

وی اظهار کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات اشتغال در استان زنجان تثبیت شده و به تبع تولید هم رونق می گیرد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه طی هفته دولت ۹۹۴ پروژه  در استان افتتاح و به بهره برداری رسید، گفت: طرح های این هفته ۸۲ درصد افتتاح و ۱۸ درصد کلنگ زنی بود. 

حقیقی با بیان اینکه طی هفته دولت ۶۹ پروژه اقتصادی در استان زنجان افتتاح و به بهره برداری رسید، تاکید کرد: اجرای این تعداد طرح اقتصادی در کاهش نرخ بیکاری استان بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در زنجان فراهم است، گفت: واحدهای تولیدی مشکل‌دار استان اولویت بندی شده و تا پایان سال ۳۰ واحدی تولیدی تعطیل وارد چرخه تولید می شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه در سال جهش تولید برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان تقویت می شود، تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم برای رونق تولید، بازگشت واحدهای تولیدی تعطیل‌شده به چرخه تولید است که باعث تثبیت اشتغال و افزایش سرمایه گذاری می شود.

کد خبر: ۳۸٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha