۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
۱۶.۵ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌شرقی آسفالت شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

۱۶.۵ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌شرقی آسفالت شد

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت طرح‌مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:های احداث، بهسازی و آسفالت ۱۶.۵کیلومتر راه روستایی در این استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، اورجعلی علیزاده، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد پنج پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال در شهرستان های هوراند و کلیبر به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: این پروژه ها شامل آسفالت راه روستایی آیدینلو به طول ۳ کیلومتر، آسفالت راه روستایی لقمان به طول ۴ کیلومتر و آسفالت راه روستایی منجناب به طول ۱.۵ کیلومتر در شهرستان هوراند است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، گفت: برای احداث و آسفالت راه روستای قوشچی به طول ۵.۵ کیلومتر و احداث و آسفالت راه روستایی سیرک- کلوان –مهمدان به طول ۲.۵ کیلومتر در شهرستان کلیبر نیز ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

علیزاده، ادامه داد: هم اکنون در قالب طرح ابرار (اقدام برای راههای روستایی) ۲۳ پروژه به طول ۱۲۴ کیلومتر در کلیبر، ۱۳ پروژه به طول۶۱ کیلومتر در خداآفرین و ۱۶پروژه به طول ۷۷ کیلومتر در هوراند در دست اجرا است.

کد خبر: ۳۸٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha