۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
معرفی ۵ سد استان همدان به سرمایه گذاران برای ایجاد ظرفیت‌های گردشگری
مدیرعامل شرکت آب ‌منطقه‌ای همدان خبرداد:

معرفی ۵ سد استان همدان به سرمایه گذاران برای ایجاد ظرفیت‌های گردشگری

همدان - ستوده؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از معرفی پنج سد استان همدان به سرمایه گذاران برای ایجاد ظرفیت های گردشگری در اطراف آنها خبر داد.

منصور ستوده در گفتگو با خبرنگار بازاراز معرفی پنج سد استان همدان به سرمایه گذاران برای ایجاد ظرفیت های گردشگری در اطراف آنها خبر داد و  اضافه کرد: سدهای اکباتان، آبشینه، کلان، نعمت‌آباد و شیرین‌سو به عنوان سدهای قابل سرمایه گذاری برای توسعه گردشگری به سرمایه گذاران معرفی شده‌ است.

ستوده واگذاری اجرای طرح‌ها به بخش خصوصی را از مهمترین رویکردهای این شرکت برشمرد و افزود: تاسیسات آبی احداث شده در همدان نظیر سدها، دریاچه های تغذیه مصنوعی و مواردی از این دست فرصت مناسبی برای رونق گردشگری در این بخش  است.

وی به تشکیل کمیته گردشگری با حضور میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان نیز اشاره کرد و گفت: در صورت تصویب در کارگروه مربوطه در استانداری فراخوان جذب سرمایه گذار صورت می گیرد ضمن اینکه و هم اکنون برای سدهای اکباتان، آبشینه، کلان ، نعمت آباد و شیرین سو از سوی سرمایه گذاران طرح هایی ارائه شده و در مرحله ارزیابی هستند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ سد در استان همدان در دست مطالعه است که این سدها  ۱۲۶ متر مکعب ظرفیت دارند، افزود: سدها نقش مهمی در حفظ منابع آبی دارند و در حال حاضر ۷۶ درصد از  ظرفیت سدهای همدان پر است.

کد خبر: ۳۸٬۷۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha