۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
بیت کوین بعد از یک افت دوباره جان گرفت
اصلاح قیمت بیت کوین

بیت کوین بعد از یک افت دوباره جان گرفت

قیمت بیت کوین به ۱۱ هزار و ۶۱۸ دلار رسید و به باور کارشناسان بین دو قیمت ۹ تا ۱۲ هزار دلار در نوسان خواهد بود.

بازار؛ گروه فناوری: قیمت بیت کوین امروز به ۱۱ هزار و ۷۰۸ دلار رسید. بیت کوین بعد از شکستن خط حمایت ۱۲ هزار دلاری مجددا اصلاح داشت، سپس دوباره به قیمت ۱۲ هزار دلار رسید و اکنون بار دیگر بعد از یک افت و رسیدن به ۱۱ هزار ۶۰۸ دلار  دوباره روند صعودی به خود گرفت  با این حال کارشناسان بر این باورند که تا زمانی که یک شایعه یا اتفاقی در زمینه بیت کوین رخ ندهد احتمال ریزش شدید آن وجود دارد. برخی دیگر اما بر این باورند که قیمت بیت کوین از ۹ هزار دلار کمتر نخواهد شد.

به نظر می رسد این اعتقاد کارشناسان که بیت کوین مابین ۹ هزار و ۱۲ هزار دلار نوسان می کند و از ۱۲ هزار دلار بالاتر نمی رود صحیح باشد.

نوسان بین ۹ هزار دلار و ۱۲ هزار دلار
کاوه مشتاق، عضو انجمن بلاکچین ایران در گفت و گو با «بازار» اظهار کرد: افرادی که معتقدند بیت کوین ریزش دارد نیز منظورشان همان ۹ هزار دلار است. بعید به نظر می رسد که بیت کوین از ۹ هزار دلار پایین تر بیاید، همانگونه که از ۱۲ هزار دلار نیز بالاتر نمی رود.

او در رابطه با این که گفته می شود بیت کوین در سال های آینده جایگزین ارزهای دیگر شده و به شدت افزایش می یابد بیان کرد: بستگی دارد که چه میزان از این رمزارز برای خریدهای معمولی استفاده شود.

مشتاق تاکید کرد: هنوز این ظرفیت که بتوان با بیت کوین قهوه خرید وجود ندارد و بعید می دانم که قیمت آن افزایش چشمگیری داشته باشد.

او افزود: تا زمانی که بیت کوین ابزار نگهداری به شمار می رود افزایش چشمگیر نخواهد داشت و تنها زمانی قیمت آن نجومی خواهد شد که کاربرد عام پیدا کند. این امر تا ۳ سال آینده رخ نخواهد داد.

کد خبر: ۳۸٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha