۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
هدف گذاری ساخت ۳۷ هزار واحد مسکونی در کرمانشاه تا پایان سال ۱۴۰۰
معاون استاندار کرمانشاه خبر داد

هدف گذاری ساخت ۳۷ هزار واحد مسکونی در کرمانشاه تا پایان سال ۱۴۰۰

کرمانشاه- معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه از هدف گذاری ساخت ۳۷ هزار واحد مسکونی تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، مهرداد سالاری در نشست شورای مسکن با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن با جدیت در استان کرمانشاه دنبال می‌شود، افزود: نباید اجازه دهیم مشکلات مسکن مهر در روند ساخت و سازهای جدید تکرار شود.

وی با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن توسعه اقتصادی استان را به همراه دارد، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود گردش مالی صنعت مسکن و ساختمان سازی استان در سال جاری به ۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برسد که نسبت به سال گذشته افزایش خواهد یافت.

سالاری میانگین گردش مالی ساخت هر متر مربع مسکن در کرمانشاه را ۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: حداقل این گردش برای ساخت مسکن در مناطق حاشیه‌ای ۲۰ میلیون ریال است که در مناطق مرفه نشین این رقم بسیار بیشتر می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری فرصت ایجاد شده برای اشتغالزایی در حوزه مسکن و ساختمان سازی را بسیار متفاوت‌تر از سایر حوزه‌ها دانست و افزود: برای هر ساختمانی که احداث می‌شود چندین نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم صاحب شغل می‌شوند و صنایع وابسته نیز فروششان افزایش می‌یابد.

وی از هدف گذاری ساخت ۳۷ هزار واحد مسکونی تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: تا دو سال آینده سه میلیون و ۷۰۰ هزار متر مربع ساخت و ساز در بخش مسکن با سرمایه گذاری ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به مجموعه ساخت و سازهای استان اضافه می‌شود، که تحولی بزرگ در این بخش است.

کد خبر: ۳۸٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha