۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
روند ۲ پروژه آبرسانی به شهرستان ملکشاهی مناسب نیست/ ضرب العجل یک ماهه برای رفع مشکل
استاندار ایلام:

روند ۲ پروژه آبرسانی به شهرستان ملکشاهی مناسب نیست/ ضرب العجل یک ماهه برای رفع مشکل

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه روند دو پروژه آبرسانی به شهرستان ملکشاهی مناسب نیست، گفت: ظرف یک ماه آینده پروژه آب شیرین کن ملکشاهی باید افتتاح شود.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز دوشنبه در نشست رفع مشکلات شهرستان ملکشاهی که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، امام جمعه و فرماندار ملکشاهی و مدیرعامل آب و فاضلاب استان در استانداری ایلام برگزار شد، بر رفع مشکلات این شهرستان تاکید کرد و افزود: یکی از مهم ترین خواسته ها و مشکلات ملکشاهی بحث آب است.

وی در ادامه از روند دو پروژه آبرسانی به این شهرستان گله مند شد و گفت: امروز یکی از مطالبات اساسی مردم ملکشاهی رفع مشکل آب است که باید در اولویت جدی مسئولان مربوطه قرار گیرد.

استاندار ایلام در ادامه برای رفع این مشکل ضرب العجل یک ماهه تعیین کرد و گفت: آب و فاضلاب استان و فرمانداری ملکشاهی تا ۱۵ مهر ماه فرصت دارند که فاز دوم پروژه‌ آب شیرین کن افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی در ادامه خواستار پیگیری بیشتر فرمانداری در خصوص تعهدات محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در بحث آب و بیمارستان و... شد و گفت: تاکنون بنیاد مستضعفان نزدیک ۳۸ میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی برای شهرستان در نظر گرفته است که باید با جدیت پیگیری شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه ضمن گله مندی از عدم پیگیری لازم برای جذب اعتبارات از بنیاد مستضعفان کشور خواستار تحرک و پیگیری بیشتر در این زمینه شد و گفت: این شهرستان قبل از هلیلان تحت پوشش محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان کشور قرار گرفته است اما در جذب اعتبارات خوب عمل نشده که لازم است پیگیری های جدی تری در این راستا به عمل آید.

گفتنی است در این نشست استاندار ایلام در تماس های تلفنی با مسئولان بنیاد مستضعفان و آبفای کشور پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان ملکشاهی شد.

کد خبر: ۳۸٬۶۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha