۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
۱۱۶۰ فقره پروانه بهره‌برداری برای واحدهای صنعتی استان سمنان صادر شد
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۱۱۶۰ فقره پروانه بهره‌برداری برای واحدهای صنعتی استان سمنان صادر شد

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه طی هشت سال گذشته یک هزار و ۱۵۹ فقره پروانه بهره‌برداری در حوزه صنعت استان صادرشد، گفت: بهره‌برداری از این تعداد واحد صنعتی زمینه اشتغال ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر را در سطح استان فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه طی هشت سال گذشته یک هزار و ۱۵۹ فقره پروانه بهره‌برداری در حوزه صنعت استان صادرشده است، اظهار داشت: بهره‌برداری از این تعداد واحد صنعتی زمینه اشتغال ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر را در این استان فراهم کرد.

وی با تأکید بر اینکه از شهریور سال ۹۲ تاکنون ۴۴ هزار میلیارد ریال در بخش صنعت استان سمنان سرمایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: در این مدت درمجموع هشت هزار و ۸۲۱ مجوز صنعتی در استان صادر شد.

۱۱۳۲ نفر در بخش معادن استان سمنان صاحب شغل شدند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه هفت هزار و ۶۶۲ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این مدت یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش معادن استان سمنان شده است.

تشنه دل با اشاره به اینکه ۲۷۱ فقره پروانه بهره‌برداری در بخش معدن استان سمنان صادرشده است، اضافه کرد: با صدور این تعداد پروانه برای یک هزار و ۱۳۲ نفر در بخش معدن استان فرصت شغلی جدید ایجادشده است.

وی گفت: در این مدت ۵۶۲ مجوز معدنی در استان سمنان صادرشده که از این تعداد مجوز معدنی، ۱۸۷ فقره پروانه اکتشاف، ۱۰۴ فقره گواهی کشف و ۲۷۱ فقره نیز پروانه بهره‌برداری است.

کد خبر: ۳۸٬۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha