۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
قیمت سیمان و فولاد کاهش یافت
نیکزاد:

قیمت سیمان و فولاد کاهش یافت

اردبیل- نیکزاد، نائب رئیس مجلس گفت: با پیگیری‌های که مجلس انجام داده در حال حاضر قیمت سیمان و فولاد کاهش و به وضعیت عادی رسیده است.

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اخیراً قیمت سیمان و فولاد به صورت غیرمنطقی سیر صعودی به خود گرفته بود در حالی که نه صادرات انجام می‌شد و نه کمبود تولید داشتیم که به همین منظور برنامه‌ریزی‌های لازم برای کاهش قیمت سیمان و فولاد با برگزاری جلسه‌های متعدد و رایزنی‌ها انجام یافت.

وی با اشاره به این که عواملی چون عدم کنترل مناسب بازار و مدیریت نامناسب در این زمینه دخیل بوده است، بیان کرد: در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و پیگیری‌های مجلس شاهد کاهش قیمت سیمان و فولاد هستیم.

نائب رئیس مجلس تصریح کرد: انتظار می‌رود دولت وظیفه تنظیم‌گری بین وزارتخانه‌های زیرمجموعه را برای جلوگیری از برخی از مشکلات مبنای کار قرار دهد تا شاهد افزایش قیمت‌ها بدون دلیل و منطق نباشیم که مجلس نیاز به برگزاری جلسات برای حل این مشکلات داشته باشد.

نیکزاد تصریح کرد: تمام تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم ارائه خدمات مطلوب به مردم و قشر ضعیف جامعه را محقق کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این مسئله برای ما جزو اولویت‌های اساسی است.

کد خبر: ۳۸٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha