۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
سرمایه گذاری ۱۸۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای طرح‌های آبرسانی در استان همدان
مدیرعامل شرکت آب ‌منطقه‌ای همدان خبرداد:

سرمایه گذاری ۱۸۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای طرح‌های آبرسانی در استان همدان

همدان - ستوده؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان سرمایه گذاری ۱۸۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای طرح‌های آبرسانی در استان همدان خبر داد.

منصور ستوده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه با مشارکت بخش خصوصی از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های آبرسانی در استان همدان سرمایه‌گذاری شده است، گفت: این سرمایه‌گذاری ها بیشتر مربوط به حوزه سدسازی بوده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی سد «خرمرود» تویسرکان با سرمایه‌گذاری ۳۳۷ میلیارد تومان نزدیک به ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: سد گرین نهاوند نیز با مشارکت بانک‌های کشاورزی، تجارت و صادرات  با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد تومانی در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان آبرسانی به همدان با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی قرارگاه خاتم‌الانبیا و  اجرای تصفیه خانه ملایر با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان را از دیگر طرح‌ها برشمرد و گفت: تصفیه خانه شهرستان تویسرکان نیز با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با مشارکت بخش خصوصی و به صورت بی.او.تی، اجرا شده و  ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری ۱۸۷ میلیارد تومانی بخش خصوصی در دیگر حوزه‌ها گفت: طی سال های گذشته سدهای سرابی تویسرکان، کلان ملایر، نعمت‌آباد اسدآباد و شنجور رزن با هدف حفظ محیط زیست و تامین حق‌آبه‌های کشاورزی به بهره‌برداری رسید.

وی عنوان کرد: گنجایش ذخیره آب در همدان ۹۲ میلیون متر مکعب بود که با بهره‌برداری از این سدها این ظرفیت به ۱۲۶ میلیون متر مکعب افزایش یافت.
 

کد خبر: ۳۸٬۳۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha