۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
طرح ۲ فوریتی مسکن تقدیم صحن علنی مجلس می‌شود
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی:

طرح ۲ فوریتی مسکن تقدیم صحن علنی مجلس می‌شود

زنجان- نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش مجلس شورای در حوزه مسکن، تولید انبوه مسکن بوده و این مهم نیاز اساسی جامعه است که در همین راستا طرح دوفوریتی مسکن انجام و تقدیم صحن علنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی نیکزاد ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، به طرح ملی اقدام مسکن اشاره کرد و گفت: این طرح چاره‌ساز رفع مشکل نیاز فاقدین  مسکن نیست و طرح ملی اقدام مسکن به اهداف تعیین شده خود نمی رسد. 

وی اظهار کرد: استان زنجان در اجرای طرح ملی اقدام مسکن در سطح کشور پیشرو است و زمین به اندازه کافی برای ساخت مسکن را دارد. 

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسکن‌دار شدن جوانان از ضروریات است و در این خصوص زنجانی‌ها عملکرد خوبی دارند. 

نیکزاد تاکید کرد: تلاش مجلس شورای در حوزه مسکن، تولید انبوه مسکن بوده و این مهم نیاز اساسی جامعه است که در همین راستا طرح دوفوریتی مسکن انجام و تقدیم صحن علنی می شود. 

وی با بیان اینکه باید امروز قوانینی را در مجلس مصوب کنیم تا جلوی تبدیل شدن مسکن به کالای سرمایه‌ای گرفته شود، ابراز داشت: اعمال مالیات بر خانه‌های خالی و لوکس و زمین‌های بایر گام مهمی است. 

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، نسبت به پرداخت تسهیلات به اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن گله کرد و گفت: اگر روند پرداخت تسهیلات را مورد بررسی قرار دهیم می بینیم یک ریال در این خصوص پرداخت نشده است. 

کد خبر: ۳۸٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha