۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
اجرای ۶۰ پروژه با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومان در استان همدان
استاندار همدان خبر داد:

اجرای ۶۰ پروژه با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومان در استان همدان

همدان - استاندار همدان گفت: ۶۰ پروژه ویژه با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومان در راستای تحقق جهش تولید در استان همدان به انجام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار بازار؛  سیدسعید شاهرخی ظهر پنج شنبه در آئین کلنگ‌زنی پروژه گاوداری شش هزار راسی جوکار ملایر که توسط شستا و به مناسبت هفته دولت انجام شد، گفت: شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) پروژه‌های مهم و کلیدی را در استان همدان آغاز می‌کند که می‌توانند تحولی در استان همدان ایجاد کنند.

وی گفت: تمام مراحل اداری و زیرساخت‌های لازم برای آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شستا در کوتاه‌ترین زمان ممکن در استان همدان اجرایی و آماده شده است.

استاندار همدان گفت: ۶۰ پروژه ویژه با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومان در راستای تحقق جهش تولید در استان همدان به انجام خواهد رسید.

وی عنوان کرد: با توجه به فرهنگ غنی مردم ملایر و وحدت و انسجامی که در بین مدیران این شهرستان وجود دارد، ملایر می‌تواند یکی از مناطق مورد نظر برای هرگونه سرمایه‌گذاری باشد.

وی با یاداوری اینکه برای بیش از ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم با بهره‌برداری این گاوداری شش هزار راسی، اشتغال ایجاد خواهد شد، گفت: تقویت حوزه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در سال جهش تولید، از برنامه‌های با اولویت استان همدان به خصوص در شهرستان ملایر است.

گفتنی است امروز پروژه گاوداری شش هزار رأسی جوکار با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد که این پروژه یکی از ۵ طرح شرکت شستا دراستان همدان است که عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

کد خبر: ۳۸٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha