۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
بارندگی در زنجان ۴ برابر میانگین کشوری است
نماینده زنجان و طارم در مجلس:

بارندگی در زنجان ۴ برابر میانگین کشوری است

زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، به وضعیت بارندگی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بارندگی در زنجان چهار برابر میانگین کشوری است ولی در خصوص تخصیص آب، پایین‌تر از میانگین کشوری هستیم.

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی طاهری ظهر پنجشنبه در دیدار با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در محل استانداری زنجان، به شعار سال جهش تولید اشاره کردو گفت: در استان باید زیر ساخت های لازم برای سرمایه گذاری فراهم شود. 

وی اظهار کرد: برای تحقق شعار سال باید همه با جان و دل تلاش کرده و از تمام ظرفیت ها استفاده کنند. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ۹۵ درصد آب‌های مصرفی استان زنجان در بخش صنعت از چاه‌های ممنوعه تامین می‌شود ، گفت: ۸۲ درصد آب شرب نیز از چاه‌های ممنوعه تامین می شود. 

طاهری  به وضعیت بارندگی در استان زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: بارندگی در زنجان چهار برابر میانگین کشوری است ولی در خصوص تخصیص آب، در زنجان پایین‌تر از میانگین کشوری است.

وی با بیان اینکه در تخصیص آب مشکل داریم، افزود: باید تخصیص آب برای اراضی شیب‌دار طارم انجام شود. 

در ادامه این جلسه، شهردار زنجان با بیان اینکه مدت قرارداد سبزه میدان ۲۴ ماهه است، گفت: این پروژه از شهریورماه سال گذشته آغاز شده است.

حبیب ملایی یگانه تاکید کرد:  در زنجان ۱۶۰ دستگاه اتوبوس فعال است و از این تعداد ۳۰ اتوبوس در اختیار شهرداری و مابقی در اختیار بخش خصوصی می باشد. 

وی برون‌سازی ناوگان حمل و نقل  عمومی زنجان اشاره کرد و گفت: در سالجاری نوسازی ناوگان فرسوده در دستور کار و  برنامه ریزی لازم انجام شده است.

کد خبر: ۳۸٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha