۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
ناوگان حمل و نقل عمومی در زنجان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

ناوگان حمل و نقل عمومی در زنجان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست

زنجان- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی در زنجان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست، گفت: تعدادی از ناوگان به شکل نوسازی شده مجددا در اختیار مجموعه شهری قرار گیرد. 

به گزارش خبرنگار بازار، علی نیکزاد ظهر پنجشنبه در جلسه هم اندیشی با مسئولان استان زنجان در محل استانداری، با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی در زنجان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست، گفت: تعدادی از ناوگان به شکل نوسازی مجددا در اختیار مجموعه شهری گیرد. 

وی  با بیان اینکه تعدادی ناوگان جدید هم به شکل ۵۰ درصد ضمانت دولت و ۵۰ درصد توسط شهرداری وارد سیستم حمل و نقل شهری شود، اظهار کرد: باید به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی توجه ویژه شود. 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، به طرح سبزه‌میدان اشاره کرد و گفت: این پروژه از مطالبات ۲۰ ساله مردم زنجان است و اجرای این طرح به اعتبار قابل توجهی برای تملک بناهای داخل پروژه و ساخت نیاز دارد.

نیکزاد تاکید کرد: برای این طرح باید ۶۴ هزار مترمربع بنا و محوطه ساخته شود که مجلس اختصاص اعتباری از طرف سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل سبزه‌میدان را پیگیری می‌کند. 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نوع جدید و بی‌بدیل حکومت‌داری در دنیا است، افزود: متاسفانه برخی کارگزاران دولت و مجلس از آرمان‌های انقلاب فاصله می‌گیرند و این اصلا خوب نیست. 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: فضای سبز ۱۳ هکتاری متعلق به بنیاد مستضعفان است و  این فضا مورد اعتراض شدید مردم در منطقه بیسیم زنجان بوده  و ناهنجاری‌های اجتماعی در این محدوده رخ می دهد. 

نیکزاد به سرمایه‌گذاری افراد در اراضی شیبدار طارم اشاره کرد و یادآور شد: نماینده وزارت نیرو زمان ۴۰ روزه‌ برای بررسی وضعیت منطقه خواسته و تخصیص هفت میلیون مترمکعب آب برای کشاورزی این حوضه را درخواست دارد و مجلس شورای اسلامی هم پیگیر است. 

کد خبر: ۳۸٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha