۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
اجرای ۲ هزار میلیارد تومان طرح اقتصادی و تولیدی در آذربایجان‌شرقی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد

اجرای ۲ هزار میلیارد تومان طرح اقتصادی و تولیدی در آذربایجان‌شرقی

تبریز- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دو هزار میلیارد تومان طرح اقتصادی و تولیدی در این استان در دست اجرا بوده که امید است تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در مراسم بهره‌برداری از طرح فرهنگسرای ولایت و طرح‌های هفته دولت در شهرستان مراغه، اظهار کرد: اجرای این طرح‌ها با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، نشان از موفقیت دولت در حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید بوده است.

وی گفت: دو هزار میلیارد تومان طرح اقتصادی و تولیدی نیز در این استان در دست اجرا بوده که امید است تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

جهانگیری ادامه داد: هم اکنون برخی مشکلات اقتصادی و فشارهای خارجی بر کشورمان وجود دارد اما محدودیت و کاهش واردات در این ایام زمینه‌ساز عدم تکیه کشور بر درآمدهای نفتی و به‌دنبال آن تولیدات داخلی رونق و افزایش شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، اضافه کرد: در طول سال گذشته،حدود ۳.۲ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی از آذربایجان‌شرقی به خارج از کشور انجام شده که این رقم بی‌نظیر و قابل تامل است.

وی یادآور شد: در طول سال گذشته با تلاش دستگاه‌های اجرایی و حمایت‌های دولت، ۱۰۰ واحد راکد تولیدی در این استان به چرخه تولید باز گشته‌اند.

کد خبر: ۳۸٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha