۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
بهره برداری از ۵۸ پروژه گازرسانی همزمان با هفته دولت در همدان
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خبر داد:

بهره برداری از ۵۸ پروژه گازرسانی همزمان با هفته دولت در همدان

همدان - مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: همزمان با هفته دولت تعداد ۵۸ پروژه گازرسانی با اعتباری افزون بر ۵۴ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال در استان همدان به بهره برداری می رسد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان؛ عبدالله فیاض عنوان کرد: از ابتدای مردادماه سال ۱۳۹۲ تا ابتدای مردادماه سال جاری در استان همدان یک هزار و ۷۱۸ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا، ۴۰ هزار و ۵۰۰ انشعاب نصب، ۱۵۶ هزار و ۹۱۴ اشتراک شامل ۱۴۱ هزار و ۹۳۷ مشترک خانگی، یک هزار و ۵۹۲ مشترک صنعتی، ۱۳ هزار و ۳۸۰ مشترک عمومی و تجاری و ۵ جایگاه CNG پذیرش شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان اضافه کرد: همچنین در این هفت سال ۲ شهر گازرسانی شده و در حال حاضر تمامی ۳۱ شهر استان همدان از نعمت گاز بهره مند هستند.

فیاض عنوان کرد: همچنین ۲۹۴ روستا طی این مدت گازدار شده اند و تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان همدان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه نرخ بهره مندی خانوارهای شهری و روستایی از گاز طبیعی در استان همدان ۹۹.۹ درصد است، گفت: استان همدان اولین و تنها استان سبز کشور در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاها معرفی شده است.

فیاض در تشریح پروژه‌های این شرکت در هفته دولت نیز عنوان کرد: همزمان با هفته دولت سال جاری تعداد ۵۸ پروژه شامل گازرسانی به ۴ روستا و ۵۴ واحد صنعتی در شهرستان‌های همدان، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، نهاوند، بهار و کبودرآهنگ با بودجه‌ای افزون بر ۵۴ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت:  همچنین عملیات اجرایی ۵۹ پروژه شامل ساختمان اداری منطقه دو گازرسانی شهر همدان و گازرسانی به ۵۸ واحد صنعتی در استان همدان با بودجه‌ای بالغ بر ۲۵۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال کلنگ زنی و آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۳۸٬۲۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha