۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
۱۴۵ میلیارد تومان سهم در بورس خراسان شمالی معامله شد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی:

۱۴۵ میلیارد تومان سهم در بورس خراسان شمالی معامله شد

بجنورد- درخشانی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی گفت: حجم مبادلات بورس در چهارماهه نخست سال جاری در استان ۱۴۵ میلیارد تومان بود به‌طوری‌که این رقم در سال گذشته ۱۱۳ میلیارد تومان بود.

مجید درخشانی در گفتگو با بازار اظهار داشت: با توجه به حجم معاملاتی که طی امسال توسط مردم این استان در بورس انجام‌شده، نشان می‌دهد که اطلاعات مردم استان نیز افزایش‌یافته است.

وی با اشاره به سرمایه شش هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت خراسان شمالی نیز گفت: ۷۳۱ هزار نفر در این استان دارای سهام عدالت هستند که ۵۳۲ هزار نفر (معادل ۷۳ درصد) روش غیرمستقیم را انتخاب کرده و مابقی روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی افزود: میزان سرمایه این شرکت نیمی از تولید ناخالص استان است و این شرکت که نماد آن در بورس قابل‌رؤیت است، به‌زودی وارد بازار سرمایه خواهد شد و همین مهم می‌طلبد که اعضای هیئت‌مدیره قوی و آشنا با بازار سرمایه آن‌ را مدیریت کنند.

درخشانی ادامه داد:همه سهامداران خواست تا در انتخاب هیئت‌مدیره این شرکت که به‌زودی انجام می‌شود، مشارکت کنند و مدیریت منابع مالی خود را به دست افرادی بسپارند که دانش لازم در این زمینه‌دارند.

کد خبر: ۳۸٬۲۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha