۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
غرب کاری برای اقتصاد کشورمان نخواهد کرد
نماینده مردم ملایر در مجلس:

غرب کاری برای اقتصاد کشورمان نخواهد کرد

آزادیخواه، نماینده مردم ملایر گفت: برخی‌ها در داخل کشور اعتقادی به ظرفیت‌های داخلی ندارند و همیشه نگاهشان به غرب بوده تا از این طریق شاید بتوانند وضعیت اقتصادی را بهبود ببخشند و متاسفانه وجود همین تفکر نیز باعث آسیب‌های جدی به کشور شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احد آزادیخواه، به بخشی از سخنان رهبر انقلاب در دیدار با اعضای هئیت دولت مبنی بر اینکه «اقتصاد را معطل تحولات خارجی نکنید» اشاره کرد و گفت:  متاسفانه برخی‌ها در داخل برای بهبود وضعیت اقتصادی نگاهشان به تحولات در کاخ سفید و انتخابات آمریکاست و در واقع به دنبال رویدادهای فرامنطقه‌ای هستند تا ببینند در آینده مذاکراتمان با کشورهای دیگر چگونه خواهد شد و یا اینکه تحریم‌ها لغو می‌شوند و یا بازخواهند گشت که از این طریق اقتصاد را بهبود ببخشند.

وی در ادامه افزود: موضع داخلی برخی از سیاسون منفعلانه بوده و در انتظار این هستند که شاید غربی‌ها برای اقتصادمان کاری انجام دهند و این نوع اقتصاد، اقتصادی مرتبط بوده و طبیعتا این اقتصاد هیچ‌گاه به سرانجام نخواهد رسید؛ چرا که عنان پیشرفت اصول اقتصاد در دست ما نیست؛ زیرا تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز دیگران هستند و ما هم مجری خواهیم بود و این مسئله نیز آسیب‌های جدی را به کشورمان وارد کرده است.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه باید برای پیشبرد اهداف اقتصادی کشور نگاه خود را به درون معطوف داشت، تاکید کرد: باید به ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها خودمان در درون کشور تکیه کنیم و از همین پتانسیل‌های موجود اقتصاد را رونق بدهیم و قطعا این مهم کشور را از لحاظ اقتصادی به سرانجام خواهد رساند.

نماینده مردم ملایر در ادامه افزود: ما در حوزه گاز، نفت، انرژی و منابع طبیعی از شرایط  بسیار مناسب و مطلوبی برخوردار هستیم و می‌توانیم با وجود چنین معادن طبیعی در یک مدت زمان کوتاه به دستاوردهای مهمی برسیم.

آزادیخواه تصریح کرد: همانگونه که انقلاب ما انقلابی مستقل و منحصر به فرد بوده؛ بنابراین باید از ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نیز از استقلال کافی برخوردار باشیم، اما متاسفانه هرچه از زمان شکل‌گیری انقلاب می‌گذرد جریاناتی در داخل می‌خواهند این اتفاق نیفتد

کد خبر: ۳۸٬۲۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha