۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
۳ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۱۷ میلیارد تومان در ایوانکی افتتاح شد/ اشتغال ۱۰۰ نفر
در چهارمین روز از هفته دولت؛

۳ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۱۷ میلیارد تومان در ایوانکی افتتاح شد/ اشتغال ۱۰۰ نفر

گرمسار- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه در چهارمین روز از هفته دولت سه واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۱۷ میلیارد تومان در ایوانکی گرمسار افتتاح شد، گفت: با افتتاح این واحدهای تولیدی ۱۰۰ نفر صاحب شغل شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه افتتاح پروژه‌های صنعتی ایوانکی اظهار داشت: در چهارمین روز از هفته دولت، سه واحد تولیدی صنعتی در ایوانکی افتتاح شد.

وی بابیان اینکه واحدهای تولیدی پیشرو کاغذ گستران، آژند فن آبراه و تولیدی یگانه در ایوانکی از توابع شهرستان گرمسار به بهره‌برداری رسید، افزود: برای راه‌اندازی این سه واحد تولیدی بیش از ۱۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام‌شده است.

افتتاح طرح توسعه تولید لوله پلی‌اتیلن در سرخه
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر در این واحدهای تولیدی بیان کرد: شرکت پیشرو کاغذ گستران در شهرک صنعتی ایوانکی مستقر است که با سرمایه‌گذاری حدود ۱۳۳ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار تن کاغذ و مقوای تست لاینر و ورق کارتن زمینه اشتغال ۴۰ نفر را فراهم کرده است.

تشنه دل بابیان اینکه ظرفیت تولید شرکت یگانه سالانه ۲۰ هزار مترمربع محصولات ساخته‌شده از MDF است، خاطرنشان کرد: شرکت آژند فن آبراه تولیدکننده سالانه ۱۰۰ عدد اتاق بار کامیونت مخصوص خودرو آشپزخانه سیار در شهرک صنعتی جنت‌آباد ایوانکی از دیگر پروژه‌های افتتاح‌شده در چهارمین روز از هفته دولت بود.

وی با تأکید بر اینکه برای راه‌اندازی این طرح‌ها حدود ۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام‌شده و ۶۰ نفر نیز مشغول به کار خواهند شد، ابراز کرد: همچنین هم‌زمان با هفته دولت و با حضور مسئولین شهرستانی، طرح توسعه تولید لوله پلی‌اتیلن تا سایز ۶۳۰ سانتیمتر با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۱۱ میلیارد ریال در واحد تولیدی لوله پلی‌اتیلن هادی در شهرک صنعتی شهرستان سرخه به بهره‌برداری رسید.

کد خبر: ۳۸٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha